Disse kan bli årets foredragsholder I fjor vant Mark Adams fra Vice. Nå er årets liste over nominerte klar.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
ANFO-sjefen kritisk til nye pitche-føringer: – For omfattende Ny veileder skaper diskusjon mellom bransjeforeningene.
Elon Musk-krangel setter en stopper for brand safety-initiativet Brand safety-initiativet GARM settes på pause.
ANFO-sjefen om nedslående rapport: – Ganske skuffet Jan Morten Drange synes det er synd at store internasjonale selskaper soper inn annonsekronene foran øynene til redaktørstyre aviser.
Talent Society vant hederspris på Magnet Awards Årets fagperson innen employer branding ble et helt fagnettverk.
Derfor dropper JCP å være med på kontroversiell pitch – At kriteriene her er såpass snevre gjør det uaktuelt for oss å delta på denne
Byråvalg er konkurs: – Vi hadde for få kunder Tjenesten som skulle hjelpe merkevarer med å velge byrå er historie.
Her er juryen i årets ANFO Magnet Awards 15 bransjefolk skal bestemme hvem som stikker av med priser.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.
Pitch-prosessen tok et halvt år: – Var på forskjellig sted Like før påske var pitch-anbefalingene fra Kreativt Forum og ANFO klare. Partene deler sine oppfatninger om samarbeidet.
Nå er de i mål: Her er pitch-anbefalingene fra KF og ANFO I fjor høst ble det varslet at Kreativt Forum, ANFO og Mediebyråforeningen skulle komme med felles anbefalinger til byråkonkurranser. Nå er to av organisasjonene i mål.
Orkla fikk hederspris: – Som en av de største har vi et ansvar for å utvikle bransjen Julie Undlien Wisth og resten av Orkla-gjengen fikk prisen som årets «birøkter» under ANFO Effekt.
Åpner påmeldingen til Magnet Awards – Det er alltid spennende å se alt det gode arbeidet som er gjort innen employer branding.