Trigger klinket til på Magnet Awards: – Noen kampanjer betyr ekstra mye Trigger var godt representert og tok med seg flere priser fra prisutdelingen.
Her er vinnerne på Magnet Awards! Nok en gang er det klart for Magnet Awards i regi av ANFO. Her får du listen med alle vinnerne.
Cookiedøden avlyst – igjen: – Vi har brukt årevis på noe som aldri skjer Etter fem år med lovnader om en cookiefri fremtid, trekker Google nok en gang i bremsen. ANFO, Adform og OMD frykter at utsettelsen vil forsinke nødvendig innovasjon – og sende feil signal til markedet.
Drange om å gi seg som ANFO-leder: – Jeg føler meg privilegert Dette mener den avtroppende ANFO-sjefen han har lyktes med og dette har han ikke fått så bra til.
Disse KI-verktøyene har kommunikatører oversett Fredrik Pettersson, Alexander Solbakken og Edmond Yang prøver ofte nye verktøy, og har flere anbefalinger.
Etterlyste bedre samarbeid: Dette svarer bransjeorganisasjonene – Vi er med andre ord ikke helt enig med Mussa.
Når vi ikke møtes, lærer vi heller ikke «Det jeg lurer på er om vi prøver å komme videre? Prøver vi å dele? Prøver vi å lære? Prøver vi å bli bedre?», skriver Mussa Dagnew i dette innlegget.
SNAFU: Situation normal, all fucked up «Dessverre ikke en upresis beskrivelse gitt dagens usikkerhet, og uforutsigbarhet knyttet til geopolitikk, miljø, handel og generell økonomi», skriver Jan Morten Drange i ANFO i dette innlegget.
Justisdepartementet også kritiske til reklame-forbud Kaster seg på en rekke andre aktører som har uttrykt sterk skepsis til nye føringer.
Helsedepartementet svarer om reklame-forbud: – Vi er bekymret Departementet har fått kritikk fra Kreativt Forum og ANFO. Nå svarer de.
Kritisk til lovforslag: – Kan føre til økonomiske tap for bransjen Kreativt Forum, ANFO og Sponsor- og Eventforeningen har kommet med sine synspunkter til regjeringen.
Lanserer Gullhaien: Her er juryen Bransjen får en ny pris! Gullhaien skal inspirere til kreativitet og kvalitet – og sikre at kunstig intelligens styrker, heller enn forflater, kommunikasjonsfaget.
– Etterspørselen etter å lære mer om KI er enormt stor – Skyhøyt langt over alle andre ting bransjen ønsker å lære seg framover.