Apeland ansetter kreatør Hanna Rolland Sverdrup.
Apeland ansetter kreatør Hanna Rolland Sverdrup.

Apeland styrker reklamegruppen - ansetter Hanna Rolland Sverdrup

– Det virker som et solid selskap med gode verdier, godt miljø og en sterk driv etter å løfte kundene sine, og det tiltaler meg.

Publisert Sist oppdatert

Apeland forsterker sin reklamegruppe med kreatør Hanna Rolland Sverdrup, opplyses det om i en pressemelding.

Sverdrup har en bachelor i Art direction fra Westerdals, og en bachelor i psykologi fra Universitetet i Oslo. Hun har jobbet tre år i Geelmuyden Kiese, der hun var med på å utvikle større kreative kampanjer for blant andre Yara og Avinor. Det siste året har hun jobbet frilans.

– Jeg ser frem til å bli en del av Apeland. Det virker som et solid selskap med gode verdier, godt miljø og en sterk driv etter å løfte kundene sine, og det tiltaler meg. Jeg synes også det er positivt at de er selektive i valg av kunder og er sterke på miljø og bærekraft, sier hun i meldingen.

Ole Christian Apeland, administrerende direktør i Apeland, er fornøyd med å få den nye kreatøren på plass.

– Helhetlige, kreative kampanjer er en viktig del av Apelands arbeid. Nå er det over 20 år siden vi lagde våre første reklamekampanjer, og siden den gang har vi kontinuerlig forbedret samspillet mellom ulike kanaler for å skape maksimal effekt. Med Hanna får vi mer kapasitet og et nytt, skarpt blikk på våre kunders utfordringer, sier Apeland.

Selskapet har det siste halve året ansatt seks nye medarbeidere innen analyse, mediekjøp, strategi, mediekontakt, bærekraft og politikk.

Powered by Labrador CMS