Johanne Eidsvold fra NRK til Apeland – Dessuten liker jeg rett og slett Ole Christian. Det er gøy å jobbe med en som er så direkte og innovativ. Da skjer det ting!
Vinmonopolet fortsatt på topp i omdømmemåling Ferske tall fra omdømmemålingen Traction viser hvilke virksomheter som har best omdømme.
Ny undersøkelse: Stadig færre vil jobbe i byrå Annonsørene blir stadig mer attraktive for bransjefolk. Byråene desto mindre interessante.
Dette sier norske PR-byrå om åpne kundelister – Spørsmålet blir jo hva skal en åpen kundeliste egentlig løse?
Bransjekollegaer om GKs oppdrag for Kasakhstan: – Det burde ikke være vanskelig å si nei til slike kunder og oppdrag Alle byrå vi har snakket med sier det hadde vært uaktuelt å ta på seg oppdrag for potensielt kontroversielle kunder.
Ole Christian Apeland røper hva som vil prege bransjen i 2022 Men først blir det julefeiring og norske tradisjoner på hytta sammen med familien og deres amerikanske utvekslingselev.
Hydro vil at omdømmebygging og merkevarebygging skal gå hånd i hånd – Vi er et selskap de fleste har høy kjennskap til, men lav kunnskap om.
Apeland flytter inn i Maaemos tidligere lokaler: – Vi vil gjerne være et Michelinstjerne-byrå – På sikt ønsker vi å kombinere live podkast, live streaming og arrangementer for bransjen og kunder.
Frida går fra Apeland til Norges Idrettsforbund:– Jeg hadde tenkt å bli der Frida Blomgren skal jobbe med samfunnskontakt og idrettspolitikk.
Stort nok engasjement kan få virksomheten inn på omdømmeliste Cirka ti virksomheter klarer å komme seg inn på omdømmelista, hvis de skaper nok engasjement rundt virksomheten.
Vinmonopolet på omdømmetoppen – Ryanair og Wizz Air gjør det dårlig En ny omdømmemåling har vist hvem som er forbrukerfavorittene under koronapandemien. Vinmonopolet troner på toppen, mens Ryanair og Wizz Air er helt i bunn.
Grønnvaskingsplakaten er et symptom på et stadig sterkere behov for dokumentasjon Både Apeland og Footprint har signert plakaten, nå gjenstår det for Try Råd og skrive under lovnaden om å jobbe mer bærekraftig.
Inviterte fire byråer til en «minikonkurranse» - dette teamet stakk av med seieren Oppdraget har en økonomisk ramme på 0,9 til 1,3 millioner kroner.
Apeland styrker reklamegruppen - ansetter Hanna Rolland Sverdrup – Det virker som et solid selskap med gode verdier, godt miljø og en sterk driv etter å løfte kundene sine, og det tiltaler meg.
Øyunn Hagen Wold fra Miljødirektoratet til Apeland Øyunn E. Hagen Wold er ansatt som kommunikasjonsrådgiver i Apeland.