Chris Allan Simonsen og Tonia Kalantzakou gir seg i Trigger etter ti år.

Tonia og Chris går fra Trigger til Elkjøp og Unfold

– Vi synes det er trist å se dere gå, men vi vet at vi sees igjen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Etter 10 år i Trigger Oslo søker Tonia Kalantzakou og Chris Allan Simonsen nye utfordringer.

Det melder Trigger-sjef Bente Kvam Kristoffersen i en pressemelding.

– Noe jeg alltid vil ha med meg fra tiden i Trigger er verdien av å bry seg om folk og samfunn. Å ta andres perspektiv og virkelig ta hensyn til de vi lager ting for. Det er en vinneroppskrift, uansett hvilken bransje du jobber i. Og ikke minst, troen på hvor mye man kan få til når man lar flinke folk jobbe sammen sier Chris Allan Simonsen i en pressemeldingen.

Simonsen fant veien inn i Trigger via en praksisperiode under Art direction- studiene på Westerdals. Han overbeviste Triggergründerne og ble ansatt som en av Triggers to første kreatører, sammen med kreativ leder Magdalena Kamøy.

I 2015 ble han tatt opp som en av partnerne i Trigger, men i 2022 er det altså slutt, da skal han jobbe med digital produktutvikling i Unfold.

Kalantzakou slutter for å bli CRM Writer i Content-avdelingen i Elkjøp Nordic etter å ha spesialisert seg innen tekstproduksjon i Trigger.

– Det er kult å ha fulgt reisen til det som er innholdsavdelingen i dag, sier hun i pressemeldingen.

Trigger-sjef Bente Kvam Kristoffersen takker de for innsatsen i pressemeldingen.

– På vegne av alle og ikke minst meg selv vil jeg takke dere for all innsatsen dere har lagt ned i Triggerdrakta. En drakt dere virkelig har blødd for. Vi synes det er trist å se dere gå, men vi vet at vi sees igjen.

Powered by Labrador CMS