Bente Kvam Kristoffersen. Trigger.

Seks europeiske priser til Trigger

Trigger og PR-operatørene stakk av med priser i europeisk konkurranse.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Å få en slik anerkjennelse for arbeidet vi gjør sammen med kunder og samarbeidspartnere er bare helt rått! Vi deler seieren med nettopp kundene og alle de vi samarbeider med, for uten dem hadde ikke dette vært mulig, sier en glad daglig leder i Trigger, Bente Kvam Kristoffersen i en pressemelding.

Fredag stakk byrået av med hele seks priser i European Excellence Awards.

Med det ble de det mestvinnende byrået i konkurransen.

– Å runde av året med seks gull i bagasjen gir oss en stor dose motivasjon og vi gleder oss virkelig til å ta fatt på et nytt år, sier Kristoffersen i pressemeldingen.

Trigger fikk pris i klassene i Government Agencies and parties, Storytelling, Travel and tourism, Entertainment & Culture, Social media og i Public affairs.

I klassen for Government Agencies and parties vant de for vaksinekampanjen for Oslo kommune, en jobb de gjorde sammen med Vi er oss og One Big Happy Family.

– Å nå ut til unge voksne har vært noe vi som kommune har lagt stor vekt på i vår kommunikasjon under pandemien, og at vi kunne vri på Oslo-slagordet «Gjør det for Oslo» til å oppfordre denne målgruppen til å «gjøre det» for seg selv viste seg å heve viljen til å ta vaksine. Takk for godt samarbeid og gratulerer til alle med pris, sier Hanne Gjørtz, kommunikasjonssjef i Oslo kommune i pressemeldingen.

PR-Operatørene vant et gull i klassen Technology & Consumer Electronics for Verdens styggeste julegenser og var sammen med Trigger det eneste norske byrået som hentet hjem pris.

Nucleus, Kite kommunikasjon og Gambit H+K hadde flere nominasjoner som ikke nådde helt opp i konkurransen.

Powered by Labrador CMS