På bildet: Jonas Evensen (prosjektleder), Tanja Schøien (grunnlegger Green Camp). Anette Blixt (prosjektleder), Marcus Dahlqvist (produsent)
På bildet: Jonas Evensen (prosjektleder), Tanja Schøien (grunnlegger Green Camp). Anette Blixt (prosjektleder), Marcus Dahlqvist (produsent)

Green Camp utvider til Sverige

Inngår og samarbeid med Berg-Hansen.

Publisert

De siste to årene har Green Camp Norge samlet nærmere 200 små og store norske selskaper til konferansen i Oslo. 

Nå inngår de et samarbeid med Berg-Hansen, og med dem ved roret er Green Camp nå klare for å ta skrittet videre og lanserer konferansen i Gøteborg denne høsten, samtidig som de fortsetter suksessen i Oslo.

Det melder byrået i en pressemelding.

Berg-Hansen vil være totalleverandøren som skal prosjektlede og produsere begge konferansene.

– Berg-Hansen er en perfekt partner for Green Camp. De siste årene har de opparbeidet seg en imponerende portefølje innen store konferanser og events med en eventavdeling i Oslo på nærmere 40 ansatte. Berg-Hansen er et tradisjonsrikt norsk selskap som står midt i en spennende transformasjon og tar mange grep for å tilpasse seg fremtiden, forteller grunnlegger av Green Camp, Tanja Schøien, i pressemeldingen.

Kreativ leder og produsent i Berg-Hansen, Marcus Dahlqvist, har tidligere vært med å bygge opp EAT-konferansen og gleder seg til å arrangere nok en konferanse med fokus på bærekraft, både i Oslo og på hjemmebane i Sverige.

– Sammen med Green Camp skal vi skape en kreativ arena for kompetansedeling og nettverksbygging, drevet av samtaler om bærekraft og ansvarlighet, sier Dahlqvist. 

Green Camp arrangeres av Nr. 17, et strategisk kommunikasjonsselskap med fokus på kreativitet og samarbeid i det grønne skiftet. 

Powered by Labrador CMS