Influenser Helén Skogstad (i midten) er ansatt som visuell innholdsprodusent i Nordea. Her sammen med Cecilie Svegaarden Thune, leder av Banking Marketing & Communication og Henrik Arneberg som er innholdssjef i samme avdeling.
Influenser Helén Skogstad (i midten) er ansatt som visuell innholdsprodusent i Nordea. Her sammen med Cecilie Svegaarden Thune, leder av Banking Marketing & Communication og Henrik Arneberg som er innholdssjef i samme avdeling.

Influenser Helén Skogstad blir innholdsprodusent i Nordea

Skal hjelpe banken å nå nye målgrupper.

Publisert

– Med Helén får vi etterlengtet kompetanse på teamet. Hun kommer til å jobbe bredt med profilbygging, kanalstrategier og produksjon, og ikke minst vil hun tilføre verdifulle synspunkter på hvordan vi kan utvikle banken videre –kanskje spesielt mot de yngre målgruppene.

Det sier Cecilie Svegaarden Thune, leder av Banking Marketing & Communication I Nordea i en pressemelding.

Banken har nemlig ansatt influenser Helén Skogstad som visuell innholdsprodusent.

Skogstad begynner i jobben 1. desember.

– Som influenser har hun verdifull kompetanse innen merkevarebygging og SOME-strategier. I tillegg er hun en habil tekstforfatter. For oss er denne ansettelsen rett og slett den beste førjulsgaven vi kunne fått, sier Henrik Arneberg, innholdssjef i Banking Marketing & Communication.

Skogstad har tidligere jobbet for banken. Da hun skulle kjøpe sin første leilighet dokumenterte hun kjøpsprosessen. Deretter solgte hun hele kjøpsprosessen fra A til Å som en Youtube-serie til nettopp Nordea.

– Gjennom samarbeidet fikk jeg inntrykk av hvordan det er å jobbe både med og i Nordea. Jeg gleder meg til å jobbe på en arbeidsplass der det er stor takhøyde og et ønske om å tenke nytt og spennende om en bransje som manges nok fortsatt oppfatter som litt tradisjonell, sier hun.

Powered by Labrador CMS