TRY Design henter design-topp: – I toppsjiktet blant merkevarestrateger Styrker laget med Helen Holthe fra Scandinavian Design Group.
Flyttevloggen endte med jobb i Nordea og leder for bankens UNG-satsing Influenser Helén Skogstad skal lede satsingen der du får følge Nordea fra innsiden.
Nordea inngår rekordavtale med Palmesus Satsningen blir samtidig Nordeas flaggskip innenfor selskapets ung-strategi.
Intern Nordea e-post lekket: Skal ikke bruke ordet krig Bankens eksperter skal ikke bruke ordet krig, kommer fram i en e-post: – Menneskelig feil, sier Leder av Group Brand, Communication and Marketing.
Slik vil Nordea tiltrekke seg de riktige hodene: – Skiller oss litt ut i mengden Banken forsøker å nå ut til flere kandidater ved hjelp av videoutlysing av stillinger.
Nordea skal vise at bankfolk er vanlige folk slik som kundene Banken viser en personlig side med flere ansatte i sin nye kampanje. – Vi ønsker at både kunder og ikke-kunder skal bli bedre kjent med oss.
Kvalme ved kundereisens slutt «Når en kunde etterlyser enkelhet, handler dette om brukervennlighet» skriver Henriette Høilund-Kaupang.