Fra venstre: Kim Kristoffersen (Bergen Live), styreleder Silje Ulla-Zahl (Frydenbø Group), Raymond Pettersen (Knowit Experience), markedssjef Hans Martin Opsal, Stina Kildedal-Johannessen (Hansa Borg Bryggerier), daglig leder Mariell Sæternes, Monica Sandvik (SK Brann), Petter Johnsen (Labs), Christopher Nordgreen Dahl (Schibsted), nestleder Marita Askeland (Anleggsgartnermester Askeland) og Thomas Dahl Birkeland (Reklamekollektivet).
Fra venstre: Kim Kristoffersen (Bergen Live), styreleder Silje Ulla-Zahl (Frydenbø Group), Raymond Pettersen (Knowit Experience), markedssjef Hans Martin Opsal, Stina Kildedal-Johannessen (Hansa Borg Bryggerier), daglig leder Mariell Sæternes, Monica Sandvik (SK Brann), Petter Johnsen (Labs), Christopher Nordgreen Dahl (Schibsted), nestleder Marita Askeland (Anleggsgartnermester Askeland) og Thomas Dahl Birkeland (Reklamekollektivet).

Nytt styre i SRF i Bergen: – Vi skal fortsette å levere

Publisert

Salgs- og Reklameforeningen i Bergen (SRF) vil med ny strategi bruke erfaringene fra koronaåret til å utvikle nye konsepter, samtidig som de arrangerer flere fysiske arrangementer enn noen gang.

Det opplyses det om i en pressemelding.

Foreningen valgte å utsette flere av vårens store arrangementer til etter sommeren. Nå håper de at arrangementer slik som Social Media Days, Kuben, Den Store Bærekraftsdagen, MRKT REMIX og Bergen Salgskonferanse er blant trekkplastrene som skal friste til påmelding.

– Vi ser allerede på påmeldingsstatistikken at medlemmene våre er klare for å møtes fysisk og få faglig påfyll. Vi opplever faktisk at folk vil forhåndspåmelde seg på MRKT REMIX før vi har åpnet for påmelding, sier en optimistisk daglig leder i SRF, Mariell Sæternes i pressemeldingen.

– Skal fortette å levere

Silje Ulla-Zahl fra Frydenbø Group ble valgt inn som ny styreleder i 2020. Sammen med nyinnvalgt styremedlem fra SK Brann, Monica Sandvik, SRF-ledelsen og øvrige styremedlemmer, er gruppen allerede godt i gang med tiltaksplaner for kommende år. Videreutvikling av dagens aktiviteter, digitalisering, nye konsepter og utvikling av kundereisen skal sikre nye inntektsstrømmer og kundesegmenter.

– Vi skal fortsette med å levere Vestlandets beste salgs- og markedsarrangementer, samtidig som vi rigger oss for fremtiden og utnytter muligheter som ligger blant annet i digitalisering for å nå bredere. Arbeidsgruppene som involverer drift, styre og nøkkelpersoner fra medlemsbedriftene, blir viktige for å sette strategien ut i livet, sier styreleder i SRF, Silje Ulla-Zahl i samme melding.

Fakta: SRF

  • Salgs- og Reklameforeningen i Bergen (SRF) ble stiftet i 1925.
  • To heltidsansatte: Daglig leder Mariell Sæternes og markedssjef Hans Martin Opsal.
  • Medlemsvalgt styre bestående av ni medlemmer fra bedrifter med tilknytning til SRF.
  • 320 medlemsbedrifter.
  • Deler ut SRF prisen, SRF KUBEN og Årets Unge Selgerforbilde.
  • Forvalter Bergensfondet, og er i tillegg representert i diverse utvalg og komiteer i Bergen.

SRF-styret innehar komplementær kompetanse innen reklame, salg, teknologi, markedsføring, kommunikasjon, forretningsutvikling og ledelse.

Powered by Labrador CMS