Schibsted hadde mye å juble for under Gulltaggen i 2022 - da stakk de av med «Årets ærespris».

Partnerstudio sikrer seg flere nominasjoner i anerkjent content-konkurranse

Partnerstudio har fem vinnersjanser senere denne måneden i Digiday Content Marketing Awards.

Publisert Sist oppdatert

– Vi skal være ledende innen historiefortelling i Norge, og det at vi også utmerker oss internasjonalt viser at vi leder an, sier daglig leder i Schibsted Partnerstudio, Mikaela Folkestad, i en pressemelding.

– Vi skal være ledende innen historiefortelling i Norge, sier daglig leder i Schibsted Partnerstudio, Mikaela Folkestad.

16. mai går Digiday Content Marketing Awards av stabelen, og Schibsted Partnerstudio og Schibsted Marketing Services er shortlistet med hele fem nominasjoner.

Fire av de fem nominasjonene er i kategorien «Mest effektive/målbare kampanje». Det er Partnerstudio-sjefen svært fornøyd med.

– Noe av det viktigste for oss er å skape effekt for våre kunder. At vi klarer å jobbe gjennom hele trakten med content, og også generere kjøpsintensjon, kvalitetsleads og salg for kundene, er vi er veldig stolte av!

Fire av kampanjene er for kunder i SMB-markedet.

– Vi har det siste året hatt et bevisst fokus på små og mellomstore kunde, og her ser vi et kjempepotensial når det kommer til innholdsmarkedsføring. Dette viser kraften til innholdsmarkedsføring - uavhengig av budsjett, avslutter Partnerstudio-sjefen.

Partnerstudios nominasjoner:

  • Mest effektive/målbare kampanje, for Folkeinvest
  • Mest effektive/målbare kampanje, for Kjempetroll
  • Mest effektive/målbare kampanje, for Neptune Energy
  • Mest effektive/målbare kampanje, for Regnskogfondet
  • Beste produktlanserings-kampanje, for Elkjøp Nordic
Powered by Labrador CMS