Det ligger mye arbeid og kjærlighet bak alt vi lager, og det er ingenting som føles bedre enn å få uttelling for det, sier sier daglig leder i Partnerstudio, Mikaela Folkestad.

Partnerstudio hanker inn åtte nominasjoner i NAA

– En skikkelig hyggelig start på påsken, sier daglig leder Mikaela Folkestad, om Native Advertising Awards shortlisten.

Publisert

I mai går den internasjonale prisutdelingen Native Advertising Awards (NAA) av stabelen. På shortlisten stiller Schibsted Partnerstudio med hele åtte nominasjoner.

– Dette var en skikkelig hyggelig start på påsken, sier daglig leder Mikaela Folkestad.

Se alle nominasjonene nederst i saken.

Disse åtte bidragene er shortlistet i NAA.

Partnerstudio-sjefen er godt fornøyd med starten på det nye året.

– Vi skal være best på content – ikke bare i Norge, men også internasjonalt. Jeg er utrolig stolt av innsatsen teamene legger ned hver dag og kundene som tør å satse sammen med oss. Det ligger mye arbeid og kjærlighet bak alt vi lager, og det er ingenting som føles bedre enn å få uttelling for det.

Partnerstudio er nominert i seks ulike kategorier.

– Dette beviser det vi allerede visste: At det ikke er noen begrensninger for hvor eller hvordan innhold kan brukes til å bygge eller forsterke kundenes merkevarer. Nå gleder vi oss til å se hvordan det går i mai, sier Folkestad.

NAA går av stabelen i mai.

Powered by Labrador CMS