314 millioner reklamekroner er borte – men nå forventer de mindre fall ut året – Vi er nok nede i en bunn nå.
Slik lyktes MYYK med sine kampanjer Simpleness fortalte om de 10 suksesskriteriene som gjorde at MYYK lyktes.
Klar tale til annonsører: – Forstå effekten i print Staffan Hultén mener at man ikke må glemme papirbasert markedsføring.
Datatilsynet vil ta Meta – lar annonsørene slippe unna – Vedtaket vårt er kun rettet mot Meta, ikke annonsørene.
Her vil norske annonsører bruke pengene sine i 2023 For første gang vil færre bruke penger på Facebook.
Influensere og annonsører blir Forbrukertilsynets fokus i kampen mot retusjerte bilder Slik blir straffene og slik skal Forbrukertilsynet utføre kontroller.
Større markedsavdelinger gir nye lederutfordringer Utviklingen viser at flere CMO-er vil få et langt bredere ansvarsområde.
Annonsørene til lokalavisene: – Vi vil bruke dere, men vi trenger hjelp – Det må gjøres enklere å kjøpe, bruke og finne produktene og målgruppene deres.