Apriil Reklame med kraftig underskudd Apriil Reklame har vært gjennom et tøft 2023, hvor de har tapt store penger, og i vinter så de seg nødt til å kutte sju ansatte på kort tid.
– Det er her jeg finner gullet Apriils kreative leder bruker tiden i Cannes til å bli inspirert og lage podkast.
Aldri har et byrå vunnet så mye på Kuben som Apriil Reklame & Design De beste reklamejobbene i Bergen ble hedret i kveld. Den store vinneren ble Apriil Reklame & Design.
Fjordkraft og Apriil kastet seg rundt for få med markedsføringsstuntet da konkurrenten ble kjøpt opp Fjordkraft med stunt da konkurrenten ble kjøpt opp.
Apriil girer opp designsatsingen tross tøffe tider Apriil har vært nødt til å kutte ansatte i vinter. Nå vil de få fart på designsatsingen og de kutter toledermodellen på reklame.
Ups, vi laget «AI-art by accident» «Som en sidekommentar vil jeg poengtere at både kreatørene og designerne hos oss er både levende og sjelfulle», skriver Susanne Svendsen, etter at kampanjen deres ble kalt sjelløs.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Her er historien bak Apriils KI-kampanje for Grand hotell Har jobbet sammen siden 2015 og ble giret da Apriil kom med KI-ideen.
Vebjørn Sand om ny Apriil-kampanje: – Sjelløst og har ingen ånd Grand hotell feirer 150 år med stor KI-kampanje
Susanne har et håp om revitalisering i bransjen – Etter et år som har brent bransjen i begge ender, tror og håper jeg at endringene som har blitt tvunget fram vil resultere i en «ny vår» på noen områder.
Apriil Reklame valgt som norsk mediebyrå for ny kampanje for ASUS og Google Nordisk byråsamarbeid står bak ASUS og Google sin første samarbeidskampanje.
Apriil styrker medieavdelingen – henter fra Isbjørn is Tim Pedersen går fra markedssjef i Isbjørn Is til Apriil Reklame, som medie- og digital rådgiver.
Apriil på plass i helt nye lokaler: – Vi har det mye bedre her – Vi er opptatt av å skape et fellesskap på samme måte som vi klarer å være både bergensere og nordmenn samtidig, sier han.
Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Skryter av tiltaket til WAL, skuffet over responsen – Kan vi ikke benytte sjansen til å ta en samtalen og få til en endring?