Pressure henter SoMe-ekspert fra Arbeiderpartiet Pernille Hunnes har gjennom valgkampen hatt ansvar for Ap-ledelsens sosiale medier. Nå blir hun rådgiver i Pressure.
Anette Trettebergstuen går til TRY Råd Tidligere Ap-statsråd blir partner og seniorrådgiver i PR-byrået
Kommunikasjonssjef blir statssekretær Renate Tårnes er ny statssekretær i Helse- og omsorgsdepartementet.
Slakter kom-planen: – Her har de virkelig skutt seg selv i foten Arbeiderpartiet (Ap) står i en svært vanskelig situasjon etter framleggelsen av budsjettet. Det finnes bare én løsning, mener PR-ekspert.
Arbeiderpartiet danket ut konkurrentene på TikTok – Stoltenberg-effekten ga full klaff TikTok ble en av de viktigste kampplassene under årets valgkamp. Arbeiderpartiet fikk mest engasjement – men Erna Solberg stjal oppmerksomheten med humor og stunt, viser ny valganalyse.
Truls Wickholm blir ny stabssjef i Oslo Arbeiderpartis bystyregruppe Oslo Arbeiderparti ruster seg opp foran kommunevalget i 2027.
Dette betyr valget for PR-byråene Jonas Gahr Støre og Arbeiderpartiet ble største parti og rød side beholder trolig regjeringsmakten. Hva betyr det for PR-bransjen?
Mener tidlig kom-grep var avgjørende for valgkampen Emma Svarva Giskås i Arbeiderpartiet mener de lyktes med mye i valgkampen. Samtidig sier hun at de kunne gjort noe enda bedre.
Dette er rådgivernes høydepunkter i valgkampen Det går mot slutten av en lang valgkamp. Blant de partiledernes nærmeste rådgivere er det åtte menn og to kvinner.
Har brukt over fem millioner på Meta siste ukene Snart er det valg i Norge. Det blir Mark Zuckerberg rik av.
Går fra Arbeiderpartiet for å jobbe med fysioterapi Rett før valgdagen forlater Bjørn Tore Hansen Arbeiderpartiet.
Slik kommuniserer partiene i valginnspurten Får Jonas Gahr Støre fortsette som statsminister, eller blir det en borgerlig regjering etter valget? Hvordan partiene jobber med kommunikasjon kan være helt avgjørende.
SV med Giske-stunt i valgkampen: – Viktig med humor Sosialistisk Venstreparti fanget opp at Tydal Arbeiderparti ikke ville drive valgkamp for Trond Giske, og så sitt snitt til å sette inn en annonse i lokalavisen.
Partiene bruker millioner på Meta-annonser Ap bruker mest, Frp følger på, og Rødt bruker så å si ingenting. Slik er partienes pengebruk på sosiale medier før valget.
Vil straffe influensere med store bøter Mener for mange influensere markedsfører farlige produkter. Nå krever han at det får konsekvenser.
TRY står bak nytt valgkampstunt fra Ap Valgkampstuntet «Jonas i ringen» er et samarbeid mellom Arbeiderpartiet og Try. Målet med innholdet er å engasjere og overraske velgerne.