Flere internasjonale sponsorer klare for Ski-VM i Trondheim – Vi merker at interessen tiltar, også utenfor Norge, sier markedssjefen for VM.
Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Skryter av tiltaket til WAL, skuffet over responsen – Kan vi ikke benytte sjansen til å ta en samtalen og få til en endring?
I denne runden har nok ting blitt sagt som ikke burde blitt sagt, noe er nok også sagt på tidspunkt når man burde latt være å si noe i det hele tatt «Debatten har gått i bransjemedia som følge av at Coop valgte WAL og ikke et tradisjonelt mediebyrå. Her kommer en presisering.», skriver Jan Morten Drange i ANFO.
Kommunikasjonsdirektøren i Coop slutter: – Aldri frakoblet Med 16 år bak seg i dagligvarebransjen, har kommunikasjonsdirektøren i Coop nådd sitt metningspunkt.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Coop kjøper produksjonsbyrået Inkognito AS Etter 30 års samarbeid har Coop Norge SA inngått en avtale om kjøp av samtlige aksjer i Inkognito AS.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
Slik jobber Coop med kommunikasjon når det brenner: – Viktig å få spørsmålene over fra telefon til mail – Det er en umulig oppgave, men likevel et mål.
Coop viste fem minutter med grilling i EM-pausen - Da tok det fyr på sosiale medier – Vi hadde ikke noe kjempebudsjett, så vi satset alt på et kort.
Forbrukerrådet kritiserer Rema og Coops 3-for-2-kampanjer Mener disse kampanjene bidrar til økt matsvinn.
Coop Prix legger seg helt flat etter å ha sammenlignet menstruerende kvinner med ildsprutende drager Ekspert tror det var et PR-stunt fra handelsgiganten.