Anorak har laget månedens jobb: – Veldig god idé å hekte seg på To jobber blir trukket fram denne måneden.
Billig, frekk og effektiv: Slik står det til med norsk reklame i 2025 Korte avstander mellom byrå og kunde og frekkere reklamer preger det norske reklamemarkedet. Men frykten for kjedelig reklame er høyst til stede. Dette er norsk reklamebransje i 2025.
Til tross for mye uro internt ble Apriil mestvinnende på Kuben Apriil ble mestvinnende med Knowit hakk i hæl, Men det var en helt annen jobb som ble trukket fram som av høy internasjonal klasse.
TRYs Zalo-annonse hylles: – Det er faktisk ingenting med denne kampanjen som ikke er bra – I en aktuell periode hvor vi har sett KI -annonsen som både er ræl, slurvete og dørgende kjedelig, er det deilig å se at menneskelig kreativitet spiser KI-generert kreativitet til frokost.
Apriil henter rådgiver fra Schjærven Sverre Midttun går til Apriil som strategisk rådgiver og planner.
– Det er her jeg finner gullet Apriils kreative leder bruker tiden i Cannes til å bli inspirert og lage podkast.
Klare for prisfest i Bergen – så mange priser håper Apriil de vinner Fredag er det klart for årets store prisutdeling i Bergen.
Fjordkraft og Apriil kastet seg rundt for få med markedsføringsstuntet da konkurrenten ble kjøpt opp Fjordkraft med stunt da konkurrenten ble kjøpt opp.
Apriil girer opp designsatsingen tross tøffe tider Apriil har vært nødt til å kutte ansatte i vinter. Nå vil de få fart på designsatsingen og de kutter toledermodellen på reklame.
Her er historien bak Apriils KI-kampanje for Grand hotell Har jobbet sammen siden 2015 og ble giret da Apriil kom med KI-ideen.
Vebjørn Sand om ny Apriil-kampanje: – Sjelløst og har ingen ånd Grand hotell feirer 150 år med stor KI-kampanje
Rekordmange underskrifter til kampanje om menneskehandel På Black Friday, årets store kjøpedag, var det vanskelig å unngå plakater med priskutt, rabatter og tilbud overalt. Men det var ikke bare forbruksvarer som var på tilbud. Det var også kvinner og jenter – i en litt annerledes «Black Friday-kampanje».
Annonsører gir bort TV-tid på Black Friday for å bekjempe tvunget sexsalg Tema for årets 16-dagerskampanje for FN er menneskehandel og tvunget sexsalg. Nå gir flere store norske aktører vekk sin annonsetid på Black Friday for å få oppmerksomhet om problematikken.
Vant ingenting i Bergen – Nå har de laget verdens nest beste reklamefilm Skal feire med et «ydmykt» glass rosè.