Utelatt fra topplistene: Nå får de sin egen «30 under 30»-liste Med «30 under 30» tar Glava, Gyproc og Weber kampen mot de etablerte «talent»-listene og redefinerer hva suksess er.
Livet etter varslingen: – De køddet med feil dame Sofie Staal sto fram som varsler og fortalte om trakassering i appselskapet Shortcut - og om å måtte være sin egen PR-sjef i etterkant. Shortcut presiserer at de har beklaget og tatt tak i problemene.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.
E24-redaktør om kontakten med Høyre: – De kunne anstrengt seg i større grad Lars Håkon Grønning og E24 har hatt jevnlig kontakt med Høyres kommunikasjonsavdeling i forbindelse med Erna Solberg-saken.
Yusuf får nyopprettet stilling i NG Group: – Dette er Norges kuleste kommunikasjonsjobb Kommer fra rådgivningsselskapet Asplan Viak.
E24: – For oss er det totalforbud mot å bruke forbrukerøkonomer som ekspertkilder – Rent genrelt mener jeg norsk presse har en lang vei å gå når det gjelder å ha et reflektert forhold til hvem man bruker som eksperter i ulike sammenhenger.
Louise Fuchs forlater Oda Har jobbet med kommunikasjon siden 2019: – I sammenheng med nedskjæringer var det riktig tid for meg å finne et nytt arbeidseventyr.
E24: Millionutbytte for influenser Sophie Elise Sophie Elise AS omsatte for mer enn åtte millioner kroner i 2021.
PwC kjemper om de beste hodene: Lanserer egen reality TV-serie «The Associates» har premiere mandag og alle de ti episodene slippes samtidig.
Birgit Skarstein blir lobbyist i Reitan-konsernet når utøverkarrieren er over Skarstein har sikret seg sponsorat ut karrieren, og deretter jobb som samfunnskontakt.
Camilla Aadland blir ny kommunikasjonssjef i NORCE Forlater stillingen som nyhetsredaktør i Fiskeribladet og Intrafish.
Eckhoff går fra SAS til Hydro – Jeg gleder jeg meg til å gå over på et nytt felt og å utvide horisonten min.
Intern Nordea e-post lekket: Skal ikke bruke ordet krig Bankens eksperter skal ikke bruke ordet krig, kommer fram i en e-post: – Menneskelig feil, sier Leder av Group Brand, Communication and Marketing.