32 søkere kjemper om Avinor-jobben på Bodø lufthavn Personen som får jobben har sikret seg arbeid minimum ut 2029.
Forsvaret høyner beredskapen – da kastet Forsvarspodden seg rundt og lagde en ekstraepisode – På en måte kan si at vi håper ikke det skjer igjen, for sånne episoder kommer når det har skjedd noe spesielt i Forsvarssammenheng.
Derfor mener hun at branded podkast har en lys framtid i Norge Hilde Apneseth i Gjenklang la fram funn fra «Norges offisielle branded podkast rapport» under Radiodager torsdag.
JCP sikrer seg bransjeveteran – 15 år etter første møtet – Nå har jeg fått noen år på baken og føler jeg kan bidra med min erfaring og nye perspektiver, sier Håkon Engebu.
Anorak og NoA vant forsvarskontrakt verdt minst 40 millioner kroner – Vi er naturligvis enormt stolte over at Forsvaret har valgt oss som samarbeidspartner.
Forsvaret lyser ut anbud på kommunikasjonstjenester - dropper pitchen – Store byråpitcher er en belastning for byråansatte og ressurskrevende for byråene. Som en stor statlig aktør har vi et ansvar for å redusere belastningen for byråene og effektivisere konkurransen.
Viktig med åpenhet i vanskelige saker: – Vi må stå i det – Vi har nulltoleranse når det gjelder mobbing og seksuell trakassering. Og det er viktig for oss å være tydelige i kommunikasjonen, men det aller viktigste er ikke hva vi gjør eller sier kommunikasjonsmessig, men hva vi faktisk gjør.
Publicis styrker innholdsmiljøet med tre nye Publicis eget innholdsmiljø, SHIFT, fortsetter veksten, og henter redaktør fra Schibsted Partnerstudio, innholdsprodusent fra Amedia og designer fra SMFB.
Behovet for informasjon og formidling er stadig økende: Yara henter to kommunikasjonssjefer – Begge har spennende og variert bakgrunn som vil bidra til å styrke det strategiske kommunikasjonsarbeidet.
Forsvaret opplever rekordpågang til NATO-øvelse Flere hundre journalister fra hele verden er akkreditert til Cold Response. Slik jobber Forsvaret med kommunikasjonen under storøvelsen.
Forsvaret om krigen i Ukraina: – Det er en kommunikasjonsmessig utfordring – Vi har et mantra om å prøve å gjøre alt mest mulig likt i fred, krise eller krig.
Ny «Forsvars-Kahoot» skal lære ungdom om Forsvaret – Spillet er utarbeidet i tett samarbeid med elever og lærere.
Delte meninger om Varde Hartmarks svar på Nordvik-reklamen – Morsom og håpløs – I utgangspunktet synes jeg reklamen fra Nordvik var helt håpløs. Men jeg synes ikke Varde Hartmark kommer noe bedre ut av det, sier Hans Petter Stub i Whydentify.
Fredrik Tandberg blir kommunikasjonsansvarlig for Forsvarskommisjonen – Vi er et lite sekretariat med utrolig fine folk
Ingen savner journalistene og redaktørene i Forsvaret «Selv om journalist og redaktør ikke er beskyttede titler, betyr ikke det at vi ikke er tjent med å være nøye på hvem som har hvilke roller.»
Snakk sånn at moren og datteren din kan forstå deg, er forsvarssjefens kommunikasjonsråd «Medietrening var ikke noe for forsvarssjef Eirik Kristoffersen. Heldigvis har han kun hatt én dag med det.», skriver Vilde Skorpen Wikan i Forsvarets Forum.