Rekrutterer à la The Voice – skal fjerne all forutinntatthet – Kandidatene skal ikke ha på video. Jeg jobber også med å se om jeg kan finne en måte å forvrenge lyden på, slik at jeg heller ikke kan identifisere kjønn og alder på stemmen.
Fredrik Fornes trekker fram det han husker best fra kommunikasjonsåret – Saken er et godt bilde på hvordan kommunikasjon både kan være til forvirring og begeistring.
Dette er mye viktigere enn likes på LinkedIn-postene dine hvis du skal nå ut til flest mulige LinkedIn-ekspert Fredrik Fornes forklarer hvordan du lykkes, og gir deg nøkkelen til høy rekkevidde og hvordan du bør bygge opp postene.
– Frykter maksgrensen vil føre til dårligere innhold på LinkedIn Fredrik Fornes synes allerede at innholdet var jevnt over dårlig fra før.
Fredrik Fornes til Hubify Communication LinkedIn-eksperten blir en del av kommunikasjonsselskapet under Hubify-paraplyen.
– Virker som om stillingsannonser lages i en klisjé-generator Kommunikasjonssjefen mener at stillingsannonser søker etter supermennesker som ikke eksisterer.
Mener norske bedrifter bruker LinkedIn helt feil: Mener de få som har skjønt det får enorme resultater fordi alt det andre er så dårlig – Det er et enormt potensial for å skape vekst gjennom plattformen