Fredrik Fornes inn på prestisjetung liste To nye navn entrer listen over ledere som har utmerket seg positivt i bransjen.
Arrangerer Norges første heldags LinkedIn-konferanse: – Fullstendig galskap – At vi valgte å booke en hel kinosal og foredragsholdere for en sekssifret totalsum før en eneste billett er solgt, og uten at vi engang vet om dette er noe folk vil ha – kjennes jo mildt sagt på kroppen.
Fredrik har hatt seks jobber siden 2019 - aldri har han blitt tilbudt offboarding – Det synes jeg sier sitt om hvor lite utbredt det som burde vært helt vanlig prosedyre er.
Slår sammen Hubify-selskapene og lanserer ny forretningsmodell – Da er det enkelt å løfte Hubify-konseptet til andre byer – om vi skulle ønske det.
Fredrik Fornes har ansatt nok en kandidat fra «The Voice»-rekrutteringen – Det hun har levert de siste månedene har overbevist meg om at vi har med et av Norges største tekstforfatter-talent å gjøre her.
Fredrik Fornes mener det er gammeldags å skrive jobbsøknad I november skal LinkedIn-eksperten dele sine beste tips til jobbsøkere.
LinkedIn med ny dele-funksjon: – Vil revolusjonere bruken – Tallene fra tidligere har vist at delinger får helt elendig rekkevidde, opp mot 90 prosent mindre enn et vanlig innlegg, men det forandres, forteller Fredrik Fornes.
Rekrutteringen begynte i «The Voice»-stil, avsluttet som Maskorama Fredrik Fornes i Hubify har ansatt sin første kollega: Enhjørningen.
Lei aldersdiskriminering i arbeidslivet: – Håper vi følger etter Danmark Fredrik Fornes applauderer danskene som gjør det ulovlig å spørre om alder i rekrutteringsprosesser neste måned.
Kornelia Minsaas forlater Furore etter kort tid Blir én av tre tilknyttede rådgiver som blir koblet på prosjekter etter avtale og behov.
Rekrutterer à la The Voice – skal fjerne all forutinntatthet – Kandidatene skal ikke ha på video. Jeg jobber også med å se om jeg kan finne en måte å forvrenge lyden på, slik at jeg heller ikke kan identifisere kjønn og alder på stemmen.
Fredrik Fornes trekker fram det han husker best fra kommunikasjonsåret – Saken er et godt bilde på hvordan kommunikasjon både kan være til forvirring og begeistring.
Dette er mye viktigere enn likes på LinkedIn-postene dine hvis du skal nå ut til flest mulige LinkedIn-ekspert Fredrik Fornes forklarer hvordan du lykkes, og gir deg nøkkelen til høy rekkevidde og hvordan du bør bygge opp postene.
– Frykter maksgrensen vil føre til dårligere innhold på LinkedIn Fredrik Fornes synes allerede at innholdet var jevnt over dårlig fra før.
Fredrik Fornes til Hubify Communication LinkedIn-eksperten blir en del av kommunikasjonsselskapet under Hubify-paraplyen.
– Virker som om stillingsannonser lages i en klisjé-generator Kommunikasjonssjefen mener at stillingsannonser søker etter supermennesker som ikke eksisterer.