Vil ta opp kampen med de store: Starter byrå-nettverk Håper flere merkevarer på Vestlandet velger mindre, uavhengige miljøer i framtiden.
Hvor ble det av kreativiteten i reklamebransjen? «Hvor mye av det byråene kaller kreativt, er egentlig genuint nyskapende? Og har den tilsynelatende uendelige bruken av 'kreativitet' i bransjen gjort at ordet har mistet sin betydning?», skriver Ole Fredrik Norbye.
NOVA Consulting Group etablerer Nova Advisory Skal arbeide i skjæringspunktene mellom varemerke, markedsføring, design og teknologi i møte med kundenes behov for å skape bærekraftig vekst og bygge digitale muskler i møte med fremtiden.
Ina Maria Finnerud skal jobbe med kommunikasjon i Construction City Cluster – Jeg ser skikkelig frem til å ta fatt på utfordringene.
Sporveien og Oslo-trikken jakter innovasjonsgull Sporveien kan hente gull i innovasjons-klassen under årets DCA-utdeling: – Det gir stolthet i avdelingen, sier prosjektleder.