Over 200 000 kroner samlet inn til Leger Uten Grenser: – Takk, norsk næringsliv Like før våpenhvilen i Gaza kunne initiativtakerne bak innsamlingsaksjonen #MerEnnBunnlinje overføre over 200 000 kroner til Leger Uten Grenser.
– Det er de nære historiene som teller, ikke «glossy» innpakning Leger Uten Grenser er åtte personer i kommunikasjonsavdelingen, og jobber helt uten ekstern byråhjelp.
Se shortlist til Den store kommunikasjonsprisen her! Endelig er listen over de som skal til finalen i tidenes første kommunikasjonspris klar!
Donerer foredrag til veldedighet – har passert 100 000 kroner Folkene bak innsamlingsaksjonen #MerEnnBunnlinje håper å tjene inn enda mer.
Leger Uten Grenser og Publicis utfordret lederne på Oslo Business Forum Plasserte reklame langs reiseruten til konferansen.
Prisvinnende kreatør starter nytt byrå – Folk blir bombardert med reklame hele tiden, og folk flest bryr seg nada om historiene vi forsøker å pushe på dem.
Flytoget tar til orde for våpenhvile på Gazastripen – Som næringslivsleder har jeg vært stille – altfor lenge.
Da Lindis og organisasjonen hennes ville ha voksne fargede i kampanjen var motstanden stor – Jeg ble perpleks av diskusjonene og overrasket over at kommunikasjons- og markedsføringseksperter var skeptiske til det.
Nord DDB henter fra TV-aksjonen: – En god match for oss Guri Berndtsson Sanders blir ny rådgiver i reklamebyrået.
Marte oversatte Østersjøen til «oysterlake» – Det skjedde under en hurtig simultanoversettelse i 2017.
Silje la ut en ganske sleivete tweet om Krf: – Det ga en litt kjip, men nyttig erfaring – Det falt ikke helt i god jord hos en Krf-politiker som satt opp det jeg følte var min personlige tweet, mot standpunktene til organisasjonen Leger Uten Grenser.
Nucleus ansetter Lars Knudsen som Head of Strategic Partnerships Kommer fra stillingen som leder av næringslivsavdelingen i Leger Uten Grenser.
Satte verdensrekord i kosting, snart er hun some-ansvarlig i Unicef Mariell Midtbø Bøyum tar over ansvaret for sosiale medier i Unicef.