– Kommunikasjonsbransjen er en ny bransje for meg som jeg gleder meg til å bli kjent med.

Nucleus ansetter Lars Knudsen som Head of Strategic Partnerships

Kommer fra stillingen som leder av næringslivsavdelingen i Leger Uten Grenser.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi opplever at det er et stort uutnyttet potensial i å bistå med å gjøre sponsorater til virkelige, resultatorienterte strategiske partnerskap. Det er derfor ett av våre satningsområder i tiden fremover. Dette handler både om å bistå næringslivet eller sponsorobjektet med å finne den riktige strategiske samarbeidspartneren og å aktivere samarbeidet på riktig måte og måle resultatene. Jeg er kjempeglad for at Lars med sin erfaring og nettverk skal gå i front for oss her, sier byråleder Axel Revheim i Nucleus i en pressemelding.

Stor etterspørsel

Lars Knudsen har nesten ti års erfaring med strategiske partnerskap og aktivering av sponsoravtaler. Han har flere år bak seg i næringslivsavdelingen i Leger Uten Grenser, og har tidligere drevet et sports management-selskap hvor han jobbet med flere av landets beste idrettsutøvere, lag og forbund.

– Jeg ble kjent med Nucleus gjennom tre års samarbeid og kundeforhold i Leger Uten Grenser. Her jobbet vi sammen om å aktivere blant annet Hennig-Olsen Is sitt samarbeid med Leger Uten Grenser. Jeg har sett gang på gang på hva som skal til for å skape merverdi i et strategisk partnerskap, og ikke minst hvor stor etterspørsel det er etter aktiveringsrådgivning og -løsninger. Jeg gleder med til å realisere dette potensialet sammen med alle de dyktige folka i Nucleus, sier Lars Knudsen.

– Ny bransje

Knudsen er tidligere toppidrettsutøver på juniornivå, og er utdannet fra Norges Handelshøyskole med spesialisering innen finans. Han har tidligere også jobbet fire år i finansbransjen.

– Kommunikasjonsbransjen er en ny bransje for meg som jeg gleder meg til å bli kjent med, og samtidig kjennes det bare så riktig å kombinere min kompetanse med den strategiske forretningsrådgivningen og fagkompetansen på employer branding og omdømme- og merkevarebygging som Nucleus besitter, sier Knudsen i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS