Bjørn har startet internkommunikasjonsbyrå – mener dette er det beste innen employer branding – Å ha medarbeidere som snakker varmt om bedriften – det er den beste markedsføringen en virksomhet kan ha!
Trigger har hele sju jobber på shortlist i EM for PR: – Vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen Trigger, Geelmuyden Kiese og PR-Operatørene skal forsvare de norske fargene i årets VM for PR.
NAF gjør jobben som Møller burde gjort «Møller advarer mot at «viktige nyanser kan bli borte» i NAF og Motors vintertest av elbiler. Det er å snu saken på hodet. NAF skaffer de nyansene som Møller ikke gjør», skriver Thor Egil Braadland.
Testen kan bidra til god forbrukerinformasjon, gitt at den kommuniseres på balansert vis «Tiden er kommet for NAF og Motors rekkeviddetest. Når de to arrangørene legger all sin samlede kraft og troverdighet i potten, kan viktige nyanser bli borte når resultatene deles med forbrukerne», skriver Øyvind Rognlien Skovli.
Suksesskampanje fra NAF: – Vi opplevde solid medlemsvekst NAF fortsetter suksessen med å minne oss om at livet er livet, spesielt på vinteren.
44 norske nominasjoner i «EM i PR» Shortlistene for European Excellence Awards ble sluppet torsdag kveld. Det er 44 norske vinnersjanser på listene.
ANTI og TRY med tre nye norske nominasjoner i Cannes Norge har nå fått 15 nominasjoner på bare tre dager.
To nye ledere er ansatt i NAFs kommunikasjonsteam NAF har ansatt Geir Arne Servan som leder for kommunikasjon og politikk og Ingunn Handagard som pressesjef.
TRY Råd henter Ryste fra NAF – Etterspørselen øker, og nå styrker vi rådgiverstaben ytterligere, sier Sindre Beyer.
NAF lanserer nytt samarbeid med Vipps Anti har laget en moderne vri på en klassisk western stand-off.
NAF gir gass med Trigger under verdens største elbiltest Skal styrke kommunikasjonen for å hjelpe bilister i overgangen til elbil: – Håper resultatene kan gjøre det enklere å kjøpe elbil, sier direktør for marked og kommunikasjon i NAF.
Camilla droppet journalistikken: – Det var en så spennende mulighet at jeg tok spranget I dag jobber Camilla Ryste som kommunikasjonssjef i NAF.
NAF med kampanje for å få fikset hullene i norske veier: Har sendt spilledåse til Jonas og Trygve Toneremsen i spilledåsen representerer standarden på norske veier. Hull i veiene skaper musikk.
Tidligere NRK-profil Stian lager quiz på podkast – Det er slitsomt å finne på en quiz spontant fra hukommelsen hver gang vi er ute på biltur, derfor fikk jeg ideen om «forsete mot baksete».