Suksesskampanje fra NAF: – Vi opplevde solid medlemsvekst
NAF fortsetter suksessen med å minne oss om at livet er livet, spesielt på vinteren.
I sommer lanserte NAF sitt nye konsept om hvordan livet med bil ikke alltid går som planlagt. Det har gitt solide resultater og nå lanserer NAF og ANTI oppfølgeren, der en moderne elbil møter mot en lunefull norsk vinter.
Markedssjef i NAF, Christian Bjøntegaard er svært fornøyd:
– Det nye konseptet har fungert veldig godt for oss, og vi opplevde en solid medlemsvekst i en tid med tøffere økonomi for mange, sier han i en pressemelding.
– Vinteren er en viktig sesong for oss, og vi vil med denne kampanjen minne folk på at NAF-medlemskap er godt å ha i møte med uforutsigbare forhold. Gjengen i Anti er helt rå på å finne frem til historier med humor og glimt i øyet, som samtidig oppleves som relevant for den tryggheten NAF gir til en halv million medlemmer.
Det er ANTI som er byrået bak, som også har produsert filmene, med André Koot på regi.
Kreativt team i ANTI, Nina Bugge og Gerd Marie Stangeland forklarer:
– Sammen med gjengen i NAF har vi bygd et solid konsept som rommer uendelig mengder med historier om uflaks. At vår hverdag består av å snu det til noe artig og positivt, er en takknemlig oppgave.
I hovedfilmen møter vi en mann som opplever en fastfrosset bildør, som forsøker alle tenkelige måter å tine døra på. En situasjon mange har stått i, skal vi tro strategisk rådgiver i ANTI, Torstein Drogseth.
– Selv om folk kjører rundt i avanserte datamaskiner, så er er problemene her til lands fortsatt de samme. Da er det godt å ha en gul app i lomma, så hjelpen aldri er langt unna.