103 millioner så «Troll» – Nå tar oppfølgeren over Times Square og Aker Brygge Med 103 millioner visninger er «Troll» Netflix' mest sette ikke-engelskspråklige film noensinne. 1. desember kommer oppfølgeren med en stor kampanje.
UiB på Netflix: – Den største markedsføringskampanjen i norsk universitetshistorie – Den største markedsføringskampanjen noensinne gjort av et norsk universitet.
13 norske eventjobber på internasjonal shortlist NOSLEEPTILBROOKLYN med flest norske vinnersjanser. Se alle de norske jobbene på listen her.
TRY tause om Netflix-trykk TRY vil ikke si noe som helst om hvordan de opplever medietrykket rundt filmen om Prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett.
Slottet reagerer – Märtha og Durek tier Slottet slår fast at Netflix-dokumentaren med Märtha Louise og Durek Verrett bryter avtalen fra 2022.
Oslo har blitt farget rosa i Squid Game-kampanje Oslo har blitt rosa med en massiv kampanje for Squid Game, men ikke alle lar seg imponere. Filmforsker mener markedsføringen skaper et paradoks.
Derfor har POL installert julekule med vulkan på Oslo S: – Vil bryte med forventningene Reklamerer for ny Netflix-serie på finurlig vis.
Altibox sørger for julestemning sammen med Netflix og Delara Har produsert følelsesladet musikkvideo og julehilsen med Delara bak pianoet i forbindelse med lanseringen av Snøsøsteren på Netflix.
Strømming med reklame fortsetter å vokse kraftig i Norge Flere strømmetjenester har lansert hybrid-abonnementer det siste året. Nå har snaue 600.000 husholdninger i Norge et slikt abonnement.
Netflix velger nytt byrå – TRY tar over stafettpinnen Strømmegiganten har stått på kundelista til Släger i en årrekke, men nå suser Netflix videre med ny byråpartner i TRY.
Streaming med reklame øker stort i Norge Norske husholdninger kjøper i stadig større grad streamingtjenester med reklame.
Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.
Släger-sjefen: – 2022 var et enkelt år å drive byrå i Släger-sjefen langer ut mot resten av bransjen. Selv fikk de rekordoverskudd.
USA truer med Tiktok-forbud om ikke kinesisk eierselskap selger Biden-administrasjonen har bedt Tiktoks kinesiske eierselskap selge andelen i den populære appen eller risikere å bli utestengt fra USA, får Reuters bekreftet.
Netflix-sjefen går av Sjefen for Netflix, Reed Hastings, som også var med på å grunnlegge strømmetjenesten, går av.
Lite regulering av kunstig intelligens Kunstig intelligens finner fritt sin vei inn i mobilen, støvsugeren, den førerløse bilen eller i medisinsk diagnostikk uten at bruken er regulert.
Snapchat er størst blant de unge 93 prosent av dem mellom 15 og 24 år brukte sosiale medier daglig i 2021, og Snapchat er størst, viser en ny undersøkelse.