Morgenstern står bak kampanjen til Ice når de lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert.
Morgenstern står bak kampanjen til Ice når de lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert.

Ice lanserer mobil­abonnement med Netflix inkludert

Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.

Publisert

– Det vi nå lanserer er et litt enklere og rimeligere alternativ, sammenlignet med å kjøpe tjenestene hver for seg. Dette er en type samarbeid vi vet er viktig for kundene, og derfor har drømt om lenge. 

Det sier administrerende direktør i Ice, Shiraz Abid i en pressemelding. 

Kompleks produksjon

Det er reklamebyrået Morgenstern som har fått oppgaven med å lansere nyvinningen.

Reklamesjefen i Ice, Camilla Nygaard, forteller om en kompleks produksjon med mange involverte.

– Netflix har selv vært tett på prosjektet fra start, så det har vært mange interessenter og behov å ta hensyn til. Likevel har vi hatt full energi hele veien, og det synes jeg også synes godt i sluttresultatet, sier Nygaard.

Svaret på den kreative briefen ble en liten rømmetjeneste.

– Vi tror at ønsket om å rømme bort fra hverdagens kjas og mas, eller bare en gneispark faren din dro deg med på, er noe mange kjenner på, sier teamet Mira Liv Helland Mortensen og Sebastian Graf Stenberg.

– Dette er den største og morsomste produksjonen med Morgenstern så langt, og jeg er veldig fornøyd med sluttresultatet, avslutter Nygaard.



Powered by Labrador CMS