Vipps troner på toppen – Tesla stuper i ny nordisk omdømmemåling Vipps er fortsatt Norges mest anerkjente selskap, mens Tesla faller kraftig i omdømme i hele Norden, viser en ny måling.
Malin Moe Neeraas blir kommersiell toppsjef i Hudd Hun får ansvar for den kommersielle ekspansjonen i Norge, Sverige og Danmark.
Norske ungdommer bruker mest tid på SoMe i Norden – Det er tøff kamp om både reklamekroner og forbrukernes penger i det norske markedet.
Svensk byrå på plass i Norge – varsler nordisk satsing Svenskene ser på sine nye norske partnere som Yin & yang.
Norske Halvard har nøkkelrolle i RTLs globale annonsearbeid Halvard Kristiansen har en global direktørstilling i mediegiganten RTL og leder deres AdAlliance-kontor i Norden. Han takker sin gamle sjef Morten Carlsen for karrieren.
TikTok skal styrke faktasjekking: Inngår partnerskap med Reuters Vil vurdere legitimiteten til brukergenererte bilder, videoer, overskrifter og annet innhold på TikTok
Norge er blitt nordisk lillebror i Cannes Det kom inn 26 900 bidrag til Cannes Lions i år. 76 av dem er norske. Det er klart færrest i Norden.
Lanserer ny løsning for målrettet TV-annonsering i Norden Annonsører som ønsker å nå spesifikke målgrupper i Norden, får nå tilgang til ny teknologi – også for kampanjer via CTV (Connected TV).
Nordisk programmatisk DOOH vokser raskere enn det globale snittet Investeringene ventes å øke med 37 prosent det neste året
Én bar, tre land – slik lanserte Jean Paul Gaultier ny duft i Norden Med én spesialbygd mobil kaffebar, samme crew og en felles produksjon, har Jean Paul Gaultier gjennomført en merkevareaktivering i tre nordiske hovedsteder uten å skalere opp kostnadene.
inzpire me åpner plattformen – vil øke budsjettene som går til influenser-bransjen inzpire me, en nordisk plattform for samarbeid mellom annonsører, influensere og managements, åpner nå plattformen og gir annonsører gratis tilgang.
Vant pitch: Carat skal jobbe med Elkjøp i hele Norden Kaller det for banebrytende arbeid i hele Norden.
Frykten holder faktasjekkere våken om natten: Slik kan feilinformarasjon ramme Norge Generativ kunstig intelligens kan brukes til å skape effektiv og overbevisende feilinformasjon i forbindelse med norske valg.
Steffen Rabben blir nordisk salgssjef i Snap Endringer på gang hos Snap. Steffen Rabben får nyopprettet Norden-stilling og Per Christian Strand Teslo blir Norges-sjef.