Liselotte Lunde er ny kommunikasjonsdirektør i Oda – Jeg tror oppriktig at Oda trengs i hverdagen til folk flest.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Denne trioen slår seg sammen for å lansere en rekke bærekraftige selskap Louise Fuchs går inn som partner i profilbyrået Team Tomorrow og starter bærekraftsbyrå og forlag sammen med bærekraftsprofil Hanne-Lene Dahlgren og mediaprofil Nikolai Kaatorp Mathisen.
Louise Fuchs forlater Oda Har jobbet med kommunikasjon siden 2019: – I sammenheng med nedskjæringer var det riktig tid for meg å finne et nytt arbeidseventyr.
Vild lanserer nytt kurskonsept - skal være et lavterskel tilbud Mandag arrangerer byrået sitt aller første «Vild med venner»: – En håndsrekning til bransjen.
Oda og Thea satser for fullt på medarbeideropplevelsen Internkommunikasjon er grunnleggende for at selskapet skal lykkes med en god medarbeideropplevelse.
Simen Sletsjøe er ny kommunikasjonssjef i Oda Avslører nytt kanalvalg for å knytte Oda-opplevelsen sterkere sammen med kjøpsprosessen.
Fuchs med ny direktørstilling i Oda: – Må kommunisere dønn ærlig med kundene Gir fra seg rollen som kommunikasjonsdirektør for å jobbe med hårete bærekraftsmål.
– Bærekraft har vært en del av vårt DNA fra start Oda bygger en avdeling som jobber dedikert med bærekraft, skal nå ambisiøse mål i fremtiden.
– For de aller fleste så er slike navnebytter å anse som støy i hverdagen Nå ruller Kolonial.no ut en kampanje som forteller hvorfor de bytter navn til Oda.