Årets markedsfører: – Det har vært en del interne kamper Hun er helt fersk i jobben, han fløy inn fra Indonesia for å få med seg prisutdelingen. Nå har de sikret seg én million markedsføringskroner.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Nina Mikaelsen er ny markedsdirektør i Oda Oda har ansatt Nina Mikaelsen som ny markedsdirektør i Oda Norge.
Satser på bærekraftsinfluensere – nå gir de og ut bøker – Med forlaget så skaper vi en enda større plattform for gode forbilder for morgendagen.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Liselotte Lunde er ny kommunikasjonsdirektør i Oda – Jeg tror oppriktig at Oda trengs i hverdagen til folk flest.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Denne trioen slår seg sammen for å lansere en rekke bærekraftige selskap Louise Fuchs går inn som partner i profilbyrået Team Tomorrow og starter bærekraftsbyrå og forlag sammen med bærekraftsprofil Hanne-Lene Dahlgren og mediaprofil Nikolai Kaatorp Mathisen.
Louise Fuchs forlater Oda Har jobbet med kommunikasjon siden 2019: – I sammenheng med nedskjæringer var det riktig tid for meg å finne et nytt arbeidseventyr.
Vild lanserer nytt kurskonsept - skal være et lavterskel tilbud Mandag arrangerer byrået sitt aller første «Vild med venner»: – En håndsrekning til bransjen.
Oda og Thea satser for fullt på medarbeideropplevelsen Internkommunikasjon er grunnleggende for at selskapet skal lykkes med en god medarbeideropplevelse.
Simen Sletsjøe er ny kommunikasjonssjef i Oda Avslører nytt kanalvalg for å knytte Oda-opplevelsen sterkere sammen med kjøpsprosessen.
Fuchs med ny direktørstilling i Oda: – Må kommunisere dønn ærlig med kundene Gir fra seg rollen som kommunikasjonsdirektør for å jobbe med hårete bærekraftsmål.
– Bærekraft har vært en del av vårt DNA fra start Oda bygger en avdeling som jobber dedikert med bærekraft, skal nå ambisiøse mål i fremtiden.
– For de aller fleste så er slike navnebytter å anse som støy i hverdagen Nå ruller Kolonial.no ut en kampanje som forteller hvorfor de bytter navn til Oda.