Norsk Folkemuseum henter Gitte Skilbred fra Munch Trer inn i rollen som som ny direktør for marked, kommunikasjon og kommersiell virksomhet.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
Slik har Redd Barna klart å bikke 10 000 LinkedIn-følgere Har satset og jobbet systematisk med tilstedeværelsen på plattformen de siste tolv månedene.
Kampanjen skal bevisstgjøre at funksjonsnedsatte barn blir diskriminert – I det øyeblikket man ser at det var et barn i rullestol tenker de «da er det jo greit», men så skal de møte seg selv igjen, og tenke at «nei det er det jo ikke».
Nominert til «best på å få ungdom til å føle seg verst»-pris Dette er tiende året Press deler ut «Gullbarbie».
Redd Barna opplever økt giverglede i år: – Det er stor konkurranse i medieflatene I midten av desember er Redd Barna halvveis med å varme 100.000 barn.