Overskuddet forsvant for Dinamo: – Bedre enn fryktet Dinamo tredoblet inntektene, men satt nesten igjen uten overskudd. Nå forklarer byråleder Hølje Tefre hvorfor høsten ødela året.
Snudde millionunderskudd til overskudd på ett år Det kreative merkevarebyrået NOSLEEPTILLBROOKLYN går fra røde til grønne tall i et stramt marked.
Ahead-byråene blør fortsatt penger – tror på lønnsomhet i 2026 Bloom og 11:11 er lansert, Oculos investerer tungt i teknologi, og konsernsjef Kjetil Botten Skogly forsvarer millionunderskuddene som del av en bevisst satsing: – Vi bygger for fremtiden.
Burson kutter underskuddet med ti millioner – men går fortsatt i minus En gang var de blant de største i bransjen. Nå kjemper Burson for å komme tilbake i pluss etter år med underskudd og nedbemanninger.
Nytt underskudd for Atyp: – Markedet er fortsatt forsiktig Fallet fortsetter for Atyp, som gikk kraftig i minus også i 2024. Likevel mener byrålederen at byrået er bedre rustet enn på lenge.
Hubify tapte millioner etter partner-exit og festivalkollaps Et brutalt år med milliontap, leder-exit og rettslig konflikt preget Hubify og Narify i fjor: – 2024 ble ikke slik vi håpet, åpenbart, sier daglig leder Kjetil Hundhammer.
100 mill. i omsetning og Gullruten på hylla – nå utvikler ANTI sesong to ANTI passerer 100 mill. i omsetning og bygger videre på Gullruten-suksessen «Rekviem for Selina».
Max Social øker inntektene med over 13 millioner kroner – går likevel med underskudd Økte lønnsutgiftene med flere millioner i fjor. Men fikk bare en mer ansatt.
Slik gikk det med Trigger i 2024: – Et jubelår for oss Trigger leverte resultatforbedring i et krevende marked.
Slik gikk det med Tinde Advise i 2024: – Målet er å beholde kundene vi har Peder Egseth og resten av gjengen i Tinde Advise er godt fornøyd med starten.
Slik gikk det med Morgenstern i 2024 Morgenstern økte både omsetning, byråinntekter og driftsresultat i 2024.
Startet opp etter konkurs: Fikk millionoverskudd første året Tar ikke ut utbytte, men bygger opp krigskasse.
Flere har sluttet i Bloom på kort tid. Dette sier sjefen om situasjonen Camilla Forberg snakker om situasjonen i det nye byrået etter at de nedslående økonomiske resultatene hos eierne deres ble kjent.
Trondheimsbyrået utvidet til Oslo ved en liten tilfeldighet. Nå vil de bli enda større Målet er å vokse og bli flere, forsikrer Morten Smidesang.