Hei. Kunde her. Hørte at dere diskuterte oss og hva vi mener. «Det banale her er å tro at bransjen selv sitter på svarene. Håper det er greit at jeg deler noe om hvordan det er på den andre siden», skriver Christian Furu i dette innlegget.
Ironisk at en bransje som selger kommunikasjon, ofte sliter med å forklare sin egen verdi «Om debatten reduseres til å handle om enkeltsitater tatt ut av kontekst, mister vi poenget.», skriver Benedicte Wilson i dette innlegget.
En litt for banal analyse av Wilson «Benedicte Wilson ble intervjuet i KOM24 27.10, og kommer med noen påstander som oppleves lite nyanserte og lite kollegiale», skriver Camilla Kim Kielland i dette innlegget.
En bransje som driver med selvskading «Det er bare vi selv som kan gjøre noe med prisdumpingen. Jeg heier på Trigger som gjør det, og lover å gjøre det samme», skriver Marte Ramborg.
Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Fasett snur nedtur til opptur – leverte millionoverskudd i 2024 Fasett har gått gjennom to tøffe koronaår, en Oslo-tabbe og et dårlig år. Men i 2024 snudde det for
11:11 utfordrer bransjenormer: – Får godt betalt hvis ideen virker 11:11 debuterer med en ny måte å tenke avlønning på.