Her er vinnerne på Gullskjermen 2025 Vinnerne får synlighet på TV til en verdi av 1,5 millioner kroner.
Veksten holder seg etter tre kvartaler Totalt er det investert 7,5 milliarder kroner via mediebyråene så langt i år.
Unge mister medietillit – nå svarer hele bransjen med kampanje Onsdag lanseres en felles nasjonal kampanje for å styrke unges tillit til journalistikken. – Det er gode grunner til at bransjen nå står sammen, sier generalsekretær i Norsk Presseforbund, Elin Floberghagen.
Kime vokser og hanker inn ny rådgiver Nå styrker byrået laget med rådgiver og tidligere journalist Sunny Sharma.
Få bryt forbodet mot tv- og radioreklame 1. juledag Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame onsdag 25. desember.
Vipps farger Norge oransje med sin største kampanje noensinne Markerer lanseringen av tæpping med reklame som skal utfordre globale giganter som Apple og Google.
GroupM lanserer ny TV-løsning TV har lenge vært kongen i medielandskapet, men den digitale tidsalderen har tvunget den gamle kjempen til å tilpasse seg.
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Strømming med reklame fortsetter å vokse kraftig i Norge Flere strømmetjenester har lansert hybrid-abonnementer det siste året. Nå har snaue 600.000 husholdninger i Norge et slikt abonnement.
Haaland fronter ny «Godfisk»-kampanje for Sjømatrådet Her er Erling Braut Haaland på filmopptak med Norges sjømatråd og «Godfisk». I denne uken kan du se resultatet i en rekke mediekanaler her i landet.
Altibox velger WAL som nytt reklamebyrå Denne våren har Altibox gjennomført en byråkonkurranse bestående av flere trinn, der flere av landets mest toneangivende reklamebyråer har deltatt.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Vixen Awards: – Det hadde gagnet oss å vinne, men det er morsommere hvis vi taper Har allerede forberedt taperinnlegget på Instagram, i tilfelle de ikke går seirende ut mot Oskar Westerlin og de andre stjernene
Ingen brudd på reklameforbudet i julen – Kringkasterne overholder som regel reklameforbudet på en god måte.
Skal gi hele Norge «Coop Mega på hjernen» Coop Mega og ANTI går en annerledes vei for å vinne kundene denne jula.
Skal samarbeide om annonsesalg i Norge Disney+ og TV 2 utvider sitt samarbeid ytterligere når TV 2 fra 1. november får eksklusivt ansvar for annonsesalget for «Standard med reklame» i Norge.