Altibox velger WAL som nytt reklamebyrå Denne våren har Altibox gjennomført en byråkonkurranse bestående av flere trinn, der flere av landets mest toneangivende reklamebyråer har deltatt.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Vixen Awards: – Det hadde gagnet oss å vinne, men det er morsommere hvis vi taper Har allerede forberedt taperinnlegget på Instagram, i tilfelle de ikke går seirende ut mot Oskar Westerlin og de andre stjernene
Ingen brudd på reklameforbudet i julen – Kringkasterne overholder som regel reklameforbudet på en god måte.
Skal gi hele Norge «Coop Mega på hjernen» Coop Mega og ANTI går en annerledes vei for å vinne kundene denne jula.
Skal samarbeide om annonsesalg i Norge Disney+ og TV 2 utvider sitt samarbeid ytterligere når TV 2 fra 1. november får eksklusivt ansvar for annonsesalget for «Standard med reklame» i Norge.
Tenk TV skal hylle de beste jobbene innenfor TV-planning med ny prisutdeling Har latt seg inspirere av den britiske versjonen «Thinkbox», som i norsk utgave har fått navnet «Gullskjermen».
JCP PRAD og Røde Kors med ny kampanje: – Målet er å senke terskelen for å ta en prat Filmserien «USNAKKA» tar opp sårbare ungdomstemaer.
Power kickstarter Black Week med livesalg på Facebook Først ute blant de store elektrokjedene til å ta i bruk shoppingtrenden.