Derfor avsluttet Comfyballs Premier League-samarbeidet Comfyballs har vært synlig flere steder de siste årene. Noen ganger går det bedre enn andre.
Vant årets sponsorat: – Dette skal vi bygge videre på Maarud, Viaplay og Publicis Starcom kunne juble på Gullskjermen.
Her er vinnerne på Gullskjermen 2025 Vinnerne får synlighet på TV til en verdi av 1,5 millioner kroner.
Så mye betalte Bauer Media Outdoor for Charterfeber-palmen på Oslo S «Sydenstemning» i Oslo sentrum kostet tusenvis av kroner.
Bauer Media Outdoor skaper sydenstemning midt i Oslo Med en sommer som går mot slutten, prøver Viaplay og Bauer Media Outdoor å sørge for at feriefølelsen skal vare litt lenger.
Går hardt ut mot arbeidsforholdene i Viaplay Flere ansatte og tidligere ansatte i Viaplay kommer med påstander om dårlige arbeidsforhold, uthenging internt og frykt for å varsle. Selskapet svarer at de tar dårlige tilbakemeldinger på alvor.
Peacock ansetter Henriette Dybdahl Med en kundeliste som inkluderer Selvaag Prosjekt, Palett, Adnuntius, Eiendomsmeglerne og Viaplay, ansetter Peacock nå Henriette Dybdahl som Senior PR- og kommunikasjonsrådgiver.
Nærmere 100 søknader: Kapret jobben i PR-operatørene De siste par månedene har PR-operatørene vært i en intens og krevende rekrutteringsprosess. Kommunikasjonsbyrået mottok nærmere 100 søknader og nå er endelig første rådgiver på plass i Lille Grensen 7.
Skøyteforbundet med massiv økning – utvider avtale med Baardsen Sport Eksponeringsverdien til Skøyteforbundets sponsorer økte med 72 prosent i januar. Nå utvides PR-avtalen med Baardsen Sport til å omfatte sponsorarbeid.
Så mye betalte Viaplay for «jokkebua» utenfor Oslo S Viaplay reklamerte for den nye sesongen av Paradise Hotel utenfor Oslo Sentralstasjon i 14 døgn til sammen, og betalte deretter.
Viaplay spiller på sex og sjokk i nytt stunt: – Vi er ferdige med «woke» Paradise! Sex, sjokk og humor preger Viaplays dristige kampanje for årets Paradise Hotel. Nå håper de «jokkebua» på Jernbanetorget får folk til å strømme til skjermen.
To sentrale brikker forlater Viaplays kom-avdeling. Slik blir fortsettelsen Viaplay mister både Fredrik Olimb og Sebastian Flaten. Nå deler de planen framover.
TV 2 henter kom-ansvarlig fra Viaplay Sebastian Tallaksen Flaten er ansatt som PR- og kommunikasjonsansvarlig i marketing-avdelingen i TV 2.
Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
– Det er ikke ulovlig det Viaplay gjør, men de mister moralsk troverdighet Reaksjonene er sterke etter at det ble kjent at Viaplay har sikret seg rettighetene til å vise Ronaldo i Norge. Flere eksperter mener det kommer til å blåse over.
Ekspert om Viaplay-retorikken: – De får nok ikke noe mer sympati Strømmetjenesten har lagt seg på en beinhard linje når de snakker om prisen på sitt eget produkt, og at mange velger å se fotball på ulovlige måter.
Eli Ponsonby blir ny markedsdirektør i Viaplay Kommer med bred erfaring fra både mediebyrå- og mediebransjen.