Nå går TikTok-bruken nedover i Norge Etter et år omtrent uten vekst i nye brukere, går nå bruken av TikTok markant nedover. Snapchat på sin side opplever stor vekst.
Hekt henter Line Vee Hanum som partner og seniorrådgiver Hanum startet 2. januar og er allerede godt i gang med ulike prosjekter og kundeteam.
Disse vant priser på årets Gullskjermen Gullskjermen ble arrangert for andre gang på Deichman Bjørvika i Oslo.
Erik Sæter hyller influenser-samarbeid – mener norske byrå henger etter Kjendisen ble invitert til Budapest i forbindelse med finalen i Europa League.
Viaplay i krise: – Virker som de er på vei inn i en dødsspiral Strømmetjenesten Viaplay er inne i en tøff økonomisk periode. Står merkevaren deres i fare?
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Nicklas gjør comeback i TV 2 - er ny kommunikasjonsansvarlig for sport – I denne stillingen får jeg kombinere min store lidenskap for sport og idrett med faglig kunnskap og erfaring.
Henrik Alfheim vender tilbake til reklamebransjen Kunne ikke takke nei TIL NXT: – Åpenbart truffet en nerve i dagens marked.
Sendte gravøl til influensere som promo for TV-serie Gikk for et utradisjonelt format da de skulle markedsføre en TV-serie.
JCDecaux skrur ned lyden på Premier League-reklame etter flere klager Innrømmer at lyden har vært for høy på Viaplays Premier League-reklame. Nå tar de grep.
Nicklas Storeng Smelror går fra Geelmuyden Kiese til Viaplay Kommer tilbake til mediebransjen etter halvannet år i byråverdenen.
Nordmenn er i europatoppen på å si opp strømmetjenester Gjennomsnittsnordmannen har tilgang til nær tre strømmetjenester, men vi er også kjappe til å si opp abonnementene.
Reagerer på at Viaplay og Skiforbundet har samme kles-sponsor – Isolert sett er det ikke så ille, men fra et journalistisk utgangspunkt reagerer jeg på nærhet og avstand og et etterlatt inntrykk av at man er på lag.
Lendo inn som sponsor i Dennis Haugers Formel 2- debut – Vi har et langsiktig perspektiv på samarbeidet.
Craft kler opp Viaplay for å skape mer kjennskap til egen merkevare – Vi håper og tror at Viaplay vil treffe en yngre seergruppe enn hva vi har sett til nå.
Johannes Høsflot Klæbo sier han er lei etter Viaplay-konflikten Johannes Høsflot Klæbo møtte pressen fra verdenscupen på Lillehammer. Vil ikke kommentere om han følte seg presset til å snu i Viaplay-konflikten.