– Dette er en utfordring jeg gleder meg til å ta fatt på, og jeg ser frem til å jobbe enda tettere med den svært kompetente konsernledelsen i Norconsult, sier Hege Njå Bjørkmann
– Dette er en utfordring jeg gleder meg til å ta fatt på, og jeg ser frem til å jobbe enda tettere med den svært kompetente konsernledelsen i Norconsult, sier Hege Njå Bjørkmann

Hege Njå Bjørkmann blir konserndirektør for Kommunikasjon og merkevare i Norconsult

Går inn i konsernledelsen.

Publisert Sist oppdatert

– Kommunikasjon og merkevare blir stadig viktigere, især når Norconsult nå skal noteres på Oslo Børs, og derfor er det naturlig at denne funksjonen nå løftes inn i konsernledelsen. Med bred bransjeerfaring og med erfaring fra både PR-byrå og journalistikken, har Hege verdifull kompetanse og vil kunne bidra med nye perspektiver når vi nå styrker konsernledelsen før børsnoteringen, sier Egil Hogna, konsernsjef i Norconsult i en pressemelding.

Njå Bjørkmann begynte i Norconsult i 2015 der hun har hatt ansvar for kommunikasjon og merkevare.

Før det var hun konserndirektør for kommunikasjon i Entra da selskapet ble børsnotert.

Hun har i tillegg nesten 10 års erfaring fra PR-byrå og hun har også vært journalist i Kapital.

– Norconsult er fra et kommunikasjons- og merkevaremessig ståsted inne i en svært spennende og viktig fase for selskapet. Dette er en utfordring jeg gleder meg til å ta fatt på, og jeg ser frem til å jobbe enda tettere med den svært kompetente konsernledelsen i Norconsult, sier Njå Bjørkmann.

Norconsult er Norges største og et av Nordens ledende rådgivningsselskaper med 5 600 medarbeidere. Etter de siste justeringene består konsernledelsen av fire kvinner og seks menn:

Powered by Labrador CMS