Nina Kristiansen, journalist og tidligere redaktør i forskning.no Yngve Garen Svardal Delte sine beste tips for å selge saker inn til pressen – En må dra fram det som virkelig svinger. Yngve Garen Svardal Nyhetsredaktør Publisert torsdag 10. november 2022 - 09:01 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ forskning.no forskningskommunikasjon forskningskommunikasjonsdagene martin aas nina kristiansen forskningsjournalistikk nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post
– Vi skal ikke rette strenge pekefingere, men gjøre folk bevisste på at det er lurt å kutte en enhet her og der,