– Jeg ser frem til å jobbe i et ambisiøst og faglig sterkt miljø og ikke minst i Media Network-teamet, der vi nå jakter erfarne kommunikasjonsspesialister som skal fortelle engasjerende historier fra Red Bulls univers.

Red Bull har hentet inn Haakon Forren fra NewsLab

– Jeg gleder meg til å gi vinger til mennesker og ideer, sier den nye kommunikasjonssjefen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Red Bull Norway opplyser i en pressemelding at Haakon Forren er ansatt som Media Network Manager i selskapet, en stilling selskapet selv oversetter til kommunikasjonssjef.

Forren har allerede tiltrådt stillingen og tar over etter Thea Moen som har hatt tilsvarende stilling i tre år.

– Å få jobbe med kommunikasjon for en merkevare som rommer så mye som det Red Bull gjør er utrolig spennende og en mulighet jeg ikke kunne si nei til. Jeg gleder meg til å gi vinger til mennesker og ideer, og til å jobbe med arrangementer, utøvere og produkter som når ut til, og engasjerer så mange, sier Forren i meldingen.

Skal jakte erfarne kommunikasjonsspesialister

Forren kommer sist fra en rolle som rådgiver i innholdsbyrået NewsLab og jobbet før det over fire år i Geelmuyden Kiese. På kundesiden har han jobbet med blant annet Samsung, UiO, Oslo Business Region, Telenor, Aker Brygge og Medietilsynet.

– Jeg ser frem til å jobbe i et ambisiøst og faglig sterkt miljø og ikke minst i Media Network-teamet, der vi nå jakter erfarne kommunikasjonsspesialister som skal fortelle engasjerende historier fra Red Bulls univers. Den nye jobben har dessuten bokstavelig talt hatt en bratt start, da jeg under Red Bull 400 på Lillehammer sist helg endte opp med å springe opp unnarennet og til toppen av Lysgårdsbakkene intet mindre enn tre ganger.

Forren er utdannet kaospilot fra skolen med samme navn i Århus, Danmark.

Powered by Labrador CMS