Markedssjef Tonje Alvestad Ytrebø i Havila Kystruten (bakerst på venstre side i bildet). Lasse A.
Vangstein. Kommunikasjons- og markedsdirektør | Chief Communications & Marketing Officer,
Havila Kystruten AS (med lue på bildet).
Teamet i Trigger og Havila Kystruten gleder seg til samarbeidet som akkurat har kommet i gang. Helt fremst i bildet er konsulent i Trigger, Siri Røhr-Staff. Markedssjef Tonje Alvestad Ytrebø i Havila Kystruten (bakerst på venstre side i bildet), Lasse A. Vangstein (Kommunikasjons- og markedsdirektør/Chief Communications & Marketing Officer, Havila Kystruten AS) med lue.

Trigger lanserer nytt samarbeid med reiselivskunde

Markedsføringsbyrået Trigger skal samarbeide med Havila Kystruten.

Publisert Sist oppdatert

Det skriver Trigger i en pressemelding. Havila Kystruten er en av de største satsingene i norsk reiseliv.

De nybygde og moderne skipene er de mest miljøvennlige og bærekraftige som noen gang har seilt langs norskekysten, og de er laget for å sette minst mulig avtrykk i omgivelsene de seiler i. 

– I tillegg til at vi har et viktig samfunnsoppdrag vi skal levere på, er den klassiske kystruten Bergen – Kirkenes – Bergen populær for turister fra både inn- og utland. Vi har store ambisjoner om å øke vår tilstedeværelse i våre markeder og bygge merkevaren vår videre, sier kommunikasjons- og markedsdirektør Lasse A. Vangstein i Havila Kystruten. 

Ventet en stund

Rederiet ble startet i 2018 av Sævik-familien, og er en del av Havila-konsernet. Hovedkontoret ligger fremdeles i hjembyen Fosnavåg på Søre Sunnmøre. Selskapet har nå teamet opp med Trigger, et samarbeid de har ventet på i noen år. 

– Trigger presenterte et konsept for oss i 2021 som vi forelsket oss i, men som vi av ulike grunner måtte vente litt med. Samtidig klarte vi aldri helt å legge fra oss den presentasjonen, og er nå klare til å ta opp igjen tråden for å finne det beste konseptet for Havila Kystruten, sier markedssjef Tonje Alvestad Ytrebø i Havila Kystruten. 

– Vi gleder oss til samarbeidet, og har virkelig troen på at Trigger-gjengen sitter på kompetanse som skal være med å løfte oss videre. 

Fornøyd

Trigger selv er storfornøyd med nykommeren på kundelista og skal blant annet bistå med en større internasjonal høstkampanje. 

– Det er gøy med kunder som forteller de aldri helt har klart å glemme oss, sier kundeansvarlig i Trigger, Siri Røhr-Staff lattermildt. 

– Når det er sagt, er dette et samarbeid vi virkelig gleder oss til å sette i gang med. Her lever produktet så til de grader opp til hva de lover, og når det gjelder bærekraft er Havila Kystruten et selskap som til de grader kan skilte med å «walk the talk», forteller Røhr-Staff, som sammen med resten av Trigger-teamet nettopp har kommet hjem fra en prøveseilas med et av Havila Kystrutens skip.

Powered by Labrador CMS