Try + Norsk Tipping = Sant

Kampanje: Try og POL sikret seg kontrakt verdt over 100 mill.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet med Try-konsernet, og det var den tilbyderen som hadde det beste forholdet mellom pris og kvalitet basert på konkurransegrunnlagets fem tildelingskriterier, sier leder for kunde- og markedskommunikasjon i Norsk Tipping, Kristin Røe, til Kampanje.

De skriver fredag kveld at vinneren av reklamebyråanskaffelsen til Norsk Tipping ble Try-huset. Nettstedet skriver at kontrakten har en verdi på nærmere 130 millioner kroner.

Det skal ha vært tre aktører med i finalen, men vinneren ble altså Try.

– Tilbudet til Try-huset synliggjorde en effektiv betjeningsmodell som vil ivareta kompleksiteten til Norsk Tipping, som spillselskap og samfunnsaktør. Dette gjelder spesielt innen strategiprosesser, konsept- og idearbeid, hasteoppdrag og langsiktig merkevarebygging i hele kundereisen, sier Røe til nettstedet.

Powered by Labrador CMS