Lotto-hunden Otto er svært populær.

Fortsetter suksessen med Lotto-hunden Otto

– Det er noe befriende ved å kunne se på livet gjennom øynene til Otto.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– At Otto fortsatt er populær er det ingen tvil om, sier Tove Kristin Liberg i Norsk Tipping i en pressemelding.

De populære Lotto-reklamene med hunden Otto som en frontfigur har og hanket inn priser på vegner av Norsk Tipping. I vinter stakk de av med Gullfisken for den beste reklamen i 2020.

Og nå vil de fortsette suksessen og kommer med en ny film om Otto.

– Denne gangen får vi et innblikk i en ganske hverdagslig situasjon som de fleste kan kjenne seg igjen i, nemlig hvor godt det er når det endelig er lørdag og tid til ro og kos, sier Liberg i pressemeldingen.

Det er POL som lager reklamene for Norsk Tipping.

– Det er noe befriende ved å kunne se på livet gjennom øynene til Otto. Og så det er jo skikkelig gøy at han fortsetter å engasjere i så stor grad som han gjør», sier teamet hos POL i den samme pressemeldingen.

Nylig ble det kjent at POL og Norsk Tipping skal fortsette samarbeidet sitt.

Powered by Labrador CMS