– Tiden kommet for å åpne dørene for nye utfordringer

NPG henter Fredrik Werenskiold Hagen fra Very Agency

Ansatt som Head of Content.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Etter 5 år hos Very Agency har tiden kommet for å åpne dørene for nye utfordringer. Jeg har vært heldig og fått være med å bygge opp et ungt byrå som har ført til at jeg har fått bidra i mange områder samtidig og lært mye på kort tid, sier Fredrik Werenskiold Hagen i en pressemelding.

Han er ansatt som head of content i selskapet.

Hagen har erfaring fra en rekke byråer som IUM, Nova Vista og Very Agency og har siden 2012 arbeidet med et spekter av kunder og merkevarer innen kommunikasjonsstrategi, prosjektledelse, sosiale medier, performance markedsføring, design- ide og konseptutvikling, salg og generell kunderådgivning.

– Werenskiold Hagen skal jobbe både strategisk og operativt med utvikling av ideer og konsepter på tvers av NPGs forretningsområder. Han vil bidra med ytterligere kreativ konseptuell kompetanse som vil forsterke uttak og prosjekter, og bidra til helhetlige konsepter for kundene, forteller Stig Kristiansen, CEO hos NPG i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS