Kristine Volpe er kommunikasjonsdirektør i Mercell Group, og ledet en faglig seanse under Kommunikasjonsdagen. Foto: Ellen Høiby Slik gikk hun fra å være «potet» til å bli strategisk rådgiver – Jeg hadde ansvar for merkevare, markedsføring og å skrive julekort. Da ble jeg litt sur. Isak Egge Brønseth Journalist Publisert fredag 12. april 2024 - 12:06 Sist oppdatert mandag 22. april 2024 - 15:18 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ mercell nyheter kommunikasjonsforeningen kommunikasjonsdagen internkommunikasjon kristine volpe Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post