Seniorrådgiver innovasjon og samfunnseffekter på OsloMet, Audun Farbrot, snakket om fem trender som han mener vil endre måten vi jobber med forsknings­kommunikasjon på, under Forskningskommunikasjonsdagene onsdag.

Forskningskommunikasjonsdagene 2022:

Fem trender som vil endre måten man jobber med forsknings­kommunikasjon

– Skal vi få penger til forskningsprosjekter må forskere bli flinkere til å vise hvordan de tenker og hvordan de planlegger å gjennomføre forskningen sammen med de som kan bruke forskningen, sier Audun Farbrot.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS