Seniorrådgiver innovasjon og samfunnseffekter på OsloMet, Audun Farbrot, snakket om fem trender som han mener vil endre måten vi jobber med forskningskommunikasjon på, under Forskningskommunikasjonsdagene onsdag.
Foto: Anette Johansen-Desjardin
Forskningskommunikasjonsdagene 2022:
Fem trender som vil endre måten man jobber med forskningskommunikasjon
– Skal vi få penger til forskningsprosjekter må forskere bli flinkere til å vise hvordan de tenker og hvordan de planlegger å gjennomføre forskningen sammen med de som kan bruke forskningen, sier Audun Farbrot.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP