Inger Ellen Nicolaisen ble mor som 15-åring. Mange år seinere ble hun kåret til Årets forretningskvinne etter at hun gründet Nikita.
Inger Ellen Nicolaisen ble mor som 15-åring. Mange år seinere ble hun kåret til Årets forretningskvinne etter at hun gründet Nikita.

Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje

I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.

Publisert Sist oppdatert

– DNB er økonomisk og strategisk rådgiver for hver tredje bedrift, og hver dag hjelper banken tusenvis av bedrifter i ulike størrelser – alt fra gründere og vekstbedrifter til store, internasjonale konsern. Vi ønsket å vise frem reisen flere av disse har hatt, sier markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde i en pressemelding.

Konseptet hvor DNB løfter frem egne kunder ble første gang lansert i 2023, den gang med Petter Stordalen, We Norwegians, Nofence og Support Service Partner i spissen. 

I år løftes spesielt fire nye bedrifter: Inger Ellen Nicolaisen (gründer av Nikita), Sarita Sehjpal (gründer av Saritas), Håvard Gundersen (gründer av Bambusa), Trond og Sverre Simonsen (gründere av Roest).

– I denne kampanjen vil vi slå et slag for alle gründere og ildsjeler der ute, som hver dag står på for å skape en arbeidsplass for seg selv og andre, sier leder for DNBS marketingteam for Bedrifter og Regioner, Jens Kristiansen. 

– Vi vet det ikke er lett å starte egen bedrift, men vi vil samtidig formidle at banken vil bidra med gode råd og smarte produkter på veien - slik at det er større sjanse for å lykkes, sier Maja Flaatten, ansvarlig for kampanjen i DNB. 

Reklamefilmen er lagd av POL.

Powered by Labrador CMS