Hyller hverdagsanledninger i ny kampanje Mester Grønn seneste kampanje i Selvfølgelig-konseptet tar tak i det faktum at det er mange flere blomsteranledninger enn de fleste har tenkt på, selvfølgelig. Og i stedet for én stor, lang film, ble det produsert 10 korte.
Bare en norsk finalist i årets TikTok Ad Awards VITA og TRY Opt er med og kjemper i utvidet svensk mesterskap i TikTok Ad Awards.
TRY får sin første sølvfisk for året TRY har sikret seg en plass i kampen om Gullfisken etter at kampanjen «Vær grei på vei», laget for Statens vegvesen, stakk av med sølvfisken for august.
Santander lanserer nytt reklamekonsept Santander går nye veier i kampen om den ansvarlige bankkunden. Med et nytt nordisk reklamekonsept ønsker banken å fokusere på viktigheten av å tenke seg om før man bruker penger.
Denne kampanjen får mammapolitiet til å frityrkoke av raseri «Denne Burger King-kampanjen får folk til å frityrkoke av raseri. Spesielt mammapolitiet. Jeg mener burgerkongen treffer blink», skriver Cecilie Stenbakk Alstad i dette innlegget.
Orkla og ANTI blåser nytt liv i Stratos Stratos lanserer nå sin splitter nye kommunikasjonsplattform, med nytt design, egen font, en mengde uttak, og en Stratos-ku i full vigør.
Når Staten påvirker staten «At dette også er fradragsberettiget, gjør i praksis at fellesskapet tar regningen for PR-kampanjer ment å påvirke det politiske ordskiftet. », skriver Eivind Trædal i dette innlegget.
– Det å lage kampanjer er feil svar Norske kommuner vil tiltrekke seg innbyggere med reklamekampanjer og influensere. Det mener en ekspert er feil medisin.
Vurderer nasjonal reklamekampanje for å få fleire innbyggarar Vil bruka millionbeløp for å passera ei magisk grense.
TUI gir bort reiser, men nesten ingen vet det I en ny kampanje gir reisearrangøren bort reiser med opplevelser inkludert. Men det er det (nesten) ingen som har oppdaget - ennå.
NAF feirer hundre år med flyvende uflaks NAF har vært der i hundre år, og vil være der de neste hundre. Det er løftet i jubileumskampanjen signert ANTI.
Her er historien bak Apriils KI-kampanje for Grand hotell Har jobbet sammen siden 2015 og ble giret da Apriil kom med KI-ideen.
Vebjørn Sand om ny Apriil-kampanje: – Sjelløst og har ingen ånd Grand hotell feirer 150 år med stor KI-kampanje
Reklamekrig om kassalappen Conta hiver seg inn i reklamestriden som for tiden pågår mellom Coop og Rema 1000.
Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.