Nytt Ring 2 stunt: Lyser ut ledig plass på julebordet på anbud Ring 2 har sagt de vil ha humøret tilbake i bransjen. Nå er de i gang med et nytt stunt.
Smeh og Morgenstern deler på månedens jobb for september – Tøft gjort av Oda å ta tak i dette, sier juryen om Smehs jobb. – Noe av det beste jeg har sett på TV på flere år, blir det sagt om Morgensterns jobb.
Bank prøver seg med Mean Girls-inspirert reklamekampanje Bluestep Bank lanserte i september tre reklamevideoer for å vekke oppmerksomhet om hvordan det er å få avslag fra banken.
Munkholm: – Måtte gå noen runder med oss selv Reklamen deres ble sommerens snakkis, men Munkholm innrømmer at de var litt redde for at munking ikke var for alle.
FINN og Vend klar med nordisk reklamekampanje Fire merkevarer i fire land samles i en ny kampanje utviklet av Morgenstern.
Bergensavisen lanserer ny reklamekampanje: «Smått for noen. Stort for oss» Bergensavisen (BA) lanserer i disse dager en ny merkevarekampanje med slagordet «Smått for noen. Stort for oss».
– Den største erkjennelsen er at vi alle faker det litt – Den største erkjennelsen man gjør etter noen år i byrå, er at vi alle er like nevrotiske og usikre med jevne mellomrom
Lanserer KI-kampanje med fotballjenter Byrået Peil og AVIA Produksjon står bak reklamekampanjen som blant annet består av reklamefilmer som kombinerer ekte opptak med KI-generert video.
Power låner store summer: Skal bruke penger på tidenes største reklamekampanje Skal feire sin egen tiårsdag med et smell!
«Kiwi-Tina» er tilbake «Alt kan grilles»-Tina er tilbake. Nå skal den svenske kokken igjen sette smak på Kiwis sommersatsing.
POL vinner Sølvfisken for april med Stranda-kampanje: – En film man ikke blir lei av å se Strandamannen drar til Japan – og sikrer POL og Stranda seier i reklamekonkurransen.
Stranda «goes big» i Japan Når Stranda nå lanserer verdensnyheten Marinerte Spekeskiver med smakene Teryaki og Sweet Chilli, gjør de det stort – i Japan!
Skyss-reklame fra Apriil får kritikk i Bergen Kundene er ikke imponert over hvordan prisøkningene blir kommunisert.
Vipps og TRY sikrer fjorårets siste Sølvfisk: – En god investering Vipps avsluttet fjoråret med å lansere «tæpping» og blir belønnet med Sølvfisken for desember.
Fjordland får det største ansiktsløftet noensinne Alle ferdigrettene til Fjordland vil få nytt grønt design og Norges nasjonalfugl fossekallen blir en gjennomgangsfigur på produktene.