Fra venstre: Teamleder Joachim Breen, retail activation manager Alexander Skeppland Hole og byråleder Tommy Hove Stiansen.
Fra venstre: Teamleder Joachim Breen, retail activation manager Alexander Skeppland Hole og byråleder Tommy Hove Stiansen.

Alexander Skeppland-Hole ansatt i Retail Factory

– Jeg kjenner allerede flere av folkene og rutinene her.

Publisert

JCP-selskapet Retail Factory har ansatt 25 år gamle Alexander Skeppland-Hole som ny Retail Activation Manager.

– Ved siden av studiene startet Alexander som frilanser, eller captivator som vi kaller det, hos oss, og nå har han gjort seg fortjent til å ta steget opp og bli fast ansatt i Retail Factory, sier teamleder Joachim Breen.

– En viktig del av vår filosofi er at captivators som gjør en god jobb skal vite at det er muligheter for fast ansettelse, og dette er ikke første gang vi ansetter fra egne rekker. Det blir helt sikkert heller ikke siste.

Skeppland-Hole har fra tidligere en bachelorgrad i markedsføringsledelse fra BI Oslo, og er nå uteksaminert med en mastergrad i markedsføringsledelse ved Kristiania. 

I masteroppgaven skrev han om hvordan nisjeidretter blir til sponsorattraksjoner.

– Masteroppgaven min har virkelig vekket interessen min for å lære mer om ulike sponsorer og markedet generelt, og Retail Factory er et perfekt sted for å sette teori ut i praksis, sier han.

– At jeg har vært captivator i JCP og Retail Factory tidligere gjør at jeg allerede kjenner flere av folkene og rutinene her, så det er en ganske smooth overgang. Jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang, og holde i prosjekter fra start til slutt, avslutter han.

Retail Factory er en del av JCP-huset, som også rommer selskapene JCP Event, JCP PRAD, JCP Arena og JCP Travel

Powered by Labrador CMS