Regine G. Sandberg (f.v) ønskes velkommen til Aller Media av Yngvild Nesheim, Head of Adtech i Aller Media.

Aller Media har ansatt ny senior kommersiell analytiker

Mediekonsernet har hentet Regine Garfjeld Sandberg fra Amedia.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Regine Garfjeld Sandberg forlater Amedia og starter hos Aller Media som senior kommersiell analytiker, opplyses i en pressemelding mandag.

– Jeg er glad for å kunne være med på laget og styrke satsningen på analyse og innsikt i Aller Media, forteller Sandberg.

Og gleder seg over nye utfordringer hos Aller Media.

– Jeg ser frem til å jobbe med Aller Media sine sterke nasjonale merkevarer, samt spennende produktgrupper der de har opparbeidet en fantastisk posisjon i markedet, med både TV, podkast og influencere.

Innsikt og analyse er viktigere enn noen gang

Hun kommer fra Amedia der hun jobbet som analytiker, og har tidligere også jobbet i NR1 Samkjøringen, og hos ACNielsen Norge. Sandberg har en cand.mag.-grad fra Universitetet i Oslo i statsvitenskap, samt lang fartstid fra mediebransjen.

– Aller Media er i fremgang og god data, innsikt og analyse er viktigere enn noen gang for våre kunder og oss som mediehus. Da er det viktig at vi har de beste hodene med på laget. Derfor er jeg utrolig glad for å ha fått Regine om bord, sier Yngvild Nesheim, Head of Team Adtech hos Aller Media.

Nesheim beskriver Sandberg som et klokt og analytisk hode som jobber strukturert og systematisk. Hun skal hjelpe Aller Media med å finne gode løsninger og svar for kundene.

– Vi gleder oss til å ta med Regine på reisen vi skal ut på i nye og spennende farvann, med for eksempel noen av satsningsområdene våre på podkast og TV. Regine liker både analyse og kommersielle utfordringer, så nå får vi skikkelig vind i seilene i høst!

Powered by Labrador CMS