Amedia vant flere priser i New York: F.v. Christian Thu (salgsdirektør i Amedia), Monika Sveen (strategisk rådgiver i Amedia Innholdsbyrå), Cato Lunde (salgssjef i Amedia) og Sara Oksdøl (daglig leder i Amedia Innholdsbyrå).

Amedia sanket flere priser i New York

– Det er en stor ære å motta en så betydningsfull anerkjennelse.

Publisert

Fredag kunne Amedia juble over flere priser da medieprisen INMA Global Media Awards, ble delt ut i New York.

Amedia Salg og Marked gikk helt til topps i kategorien «Best Use of Data to Drive a Business Result».

Vinnercaset er et samarbeid med NorgesGruppens lojalitetsprogram Trumf, og tjenesten kalles «CRM-match».

– Å vinne denne prisen sammen med Norgesgruppen er utrolig gøy og en stor ære. Det viser at vårt arbeid holder internasjonalt nivå og at vi skaper effekt og verdi for våre annonsører, sier salgsdirektør i Amedia, Christian Thu, i en pressemelding.

Amedia Innholdsbyrå gikk til topps i kategorien «Best Idea to Grow Advertising Sales». Byrået har skapt en løsning som endrer hvordan innholdsmarkedsføring formidles og selges i de over 100 Amedia-eide avisene rundt om i hele Norge.

– Dette er en stor seier for hele teamet vårt, og det er en stor ære å motta en så betydningsfull anerkjennelse fra det internasjonale mediesamfunnet, sier daglig leder i Amedia Innholdsbyrå, Sara Oksdøl.

Basert på Amedias førstehåndsdata tillater løsningen automatisk tilpasning av innholdet for ulike målgrupper i artikler for innholdsmarkedsføring. Dette skal sikre en forbedret brukeropplevelse, samtidig som det maksimerer potensialet for reklamesalg.

– Vårt fokus har alltid vært på å levere godt innhold og effekt til våre kunder. Denne prisen er en bekreftelse på vårt arbeid, og vi er utrolig stolte, sier strategisk rådgiver i Amedia Innholdsbyrå, Monika Sveen.

Amedia Salg og Marked sikret andreplass i denne kategorien.

Powered by Labrador CMS