Westerlin har skapt bollekaos uten en krone på betalt spredning: – Dette er kraften av influencer marketing Nådde salgsmålet som var satt til ti uker allerede etter seks dager.
Hege Rognlien går fra eget byrå til REMA 1000 REMA 1000 ansetter Hege Rognlien til å lede dagligvarekjedens arbeid med kommunikasjon- og pressearbeid.
Billigmerket First Price med sin første kampanje: Lover fortsatt lave priser – Det at vi har valgt å bruke penger på markedsføring vil ikke gå utover forbrukerne, sier Nina Brendsrud-Andersen.
Meny får Linkedin-hjelp av Carat – En naturlig del av vår merkevarebygging, sier ansvarlig for sosiale medier i Meny Thea Bergerud.
Kine synes det er et adrenalinkick å stå på direktesendt debatt på TV og få det til Men mener likevel det er lite som kan toppe spennet og bredden i å lage alt fra reportasjer om kinesisk nakenhund i bunad til reisereportasjer fra Iran og Mauritius!
Dette gjør matvarekjedene for å markere avstand fra krigen i Ukraina Kommunikasjonssjef i NorgesGruppen sier tiltakene ikke er ment for å skade konkrete merkevarer.
Trumf har slitt med å koble funksjonalitet med merkevaren Med hjelp fra Bold og NoA Ignite lanserer Trumf ny identitet og nye tjenester.
Rykker opp i Norgesgruppen Signe Bunkholt Sæter går fra å være kommunikasjonssjef for bærekraft til en nyopprettet stilling som bærekraftsdirektør.
Victoria Schultz blir ny kommersiell direktør i Norgesgruppen – Jeg setter stor pris på det spennende tilbudet som jeg har fått, sier hun.