F.v. Ayo Akinsete, Simen Kristoffersen, Hans Petter Fosseng, Henrik Fischer Bjelland, Knut Sorknes og Anders Godal.

Netlife henter seks nye kolleger

– Fagmiljøet er sterkt og størrelsen på selskapet er helt riktig.

Publisert

– Dette er seks svært dyktige, ulike profiler som jeg vet kommer til å kunne tilføre både våre kunder og deres kunder mye verdi, sier administrerende direktør i Netlife, Beth Stensen, i en pressemelding.

Netlife styrker selskapets posisjon i bransjen og henter fra blant andre AntiDiffer, NoA Ignite og Statens vegvesen.

– Alltid følt meg hjemme

Hans Petter Fosseng ble en del av Netlife i februar, og han har omfattende erfaring og forståelse for brukeropplevelse. Han går rett inn i Netlifes faglige og sosiale kultur.

– Jeg har alltid følt meg faglig hjemme her. Netlife har en fantastisk kultur for deling og utvikling av kunnskap, sier Fosseng.

Tidligere ansatt i Favrit og Whereby, Produktanalytiker Ayo Akinsete, er hentet inn for å gi et nytt perspektiv på produktanalyse. Dermed styrker byrået kompetansen på måling og eksperimentering for å gi kundene enda mer effekt.

Akinsete ble overbevist av Netlifes «no bullshit»-tilnærming, og beskriver den som en forfriskende kontrast til den typiske konsulentopplevelsen.

Henter NoA-duo

Henrik Fischer Bjelland og Simen Frøyhov Kristoffersen er begge nye tilskudd i teknologiteamet. Bjelland er tidligere tech lead i AntiDiffer og Kristoffersen kommer rett fra læreryrket.

Begge tar med seg kommunikasjons- og formidlingskompetanse, samt solid kodekunnskap.

– Netlife treffer utrolig godt på det punktet med å dele kunnskap. Fagmiljøet er sterkt og størrelsen på selskapet er helt riktig, sier Bjelland.

Knut Sorknes og Anders Godal, kommer begge fra NoA Ignite, og har bakgrunn i UX-design og teknologi.

Netlifes fagmiljø og kultur ble avgjørende i deres beslutning om å bli med i Netlife-teamet.



Powered by Labrador CMS