Fra ventre: Silje Thoresen (Hyper), Endre Bruskeland (VAV), Anne Marte Smebye (Hyper), Gro Elden (VAV), Jenny Nygaard (Wergeland Apenes), Simen Strand Jørgensen (VAV), Synne Mugås (VAV), Anders Waage (Hyper), Nina Tharaldsen (Hyper), Kristin Selfors (Hyper) Jean-Yves Gallardo (VAV).

Hyper vant i konkurranse med 16 andre byrå

Hyper skal levere reklame- og kommunikasjonstjenester til Vann- og avløpsetaten i Oslo de neste to årene.

Publisert Sist oppdatert

Avtalen skal hjelpe Vann- og avløpsetaten i Oslo med å nå og belyse sitt samfunnsoppdrag, står det i en pressemelding.

– Vi er naturlig nok svært stolte av at VAV valgte oss, i konkurranse med så mange andre dyktige byråer, og gleder oss til å starte samarbeidet. Vi visste da vi gikk inn i anbudet at Hyper har kreativiteten, kompetansen og erfaringen som kreves for å kunne levere på en slik avtale, og det var utrolig deilig å få bekreftet at det var noe VAV også la merke til, sier byråleder i Hyper, Anders Waage.

Det kreative teamet bak konseptuniverset som ble presentert i konkurransen er kreatørene Kristin Selfors og Martine Sjekkeland. Med på laget har de også hatt innholdsrådgiver Anne Marte Smebye. 

– Vi gleder oss veldig til å begynne arbeidet med noe så flott og eksklusivt, men samtidig vanlig og hverdagslig. Vann er jo noe alle av oss har et mer eller mindre bevisst forhold til. Vi har det alle i oss, som jeg liker å si, avslutter tekstforfatter og kreatør Kristin Selfors. 

Powered by Labrador CMS